תקשורת ומדיה

אופירה אסייג משתפת: "עם דמעות בעיניים, לא נתפס"

מגישת קשת 12, אופירה אסייג, שיתפה בסטורי שלה סטורי של מפיקת האירועים ליאת מוליוב, שהתייחסה לפעולה של תנובה במאבק להשבת החטופים מעזה: "תחזירו אותם כבר!! שיחזרו הביתה. תנובה, ריגשתם אותי כל כך"
תום נחום | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
צה"ל מתקדם צעד נוסף להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה. יומה ה-39 של המלחמה בעזה (שלישי) מתמקד בהמשך ההסלמה בצפון והתגברות ירי חיזבאללה על ישראל, שעשויה להביא את הדרג המדיני להכרעה קרובה. לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק ואף שוחררו שני סרטונים של השבויות כחלק מהמאבק הפסיכולוגי. בתוך כך, בעוד המאמצים להשבת 243 החטופים המוחזקים בשבי חמאס ברצועת עזה, או לכל הפחות להעלאת המודעות לדרישה להשבתם, נמשכים.
כעת, מי שהחליטה להצטרף להעלאת המודעות היא חברת תנובה, שהחל מהיום החלה לשווק למשך שבוע גביעי קוטג' 5% עם כיתוב 'Bring Them Home' ו'מחכים להם בבית', שיסתירו את תמונת הבית האייקונית והמוכרת של קוטג' תנובה, בעוד המחווה הצליחה כבר עכשיו לרגש רבים.
 אופירה אסייג שיתפה בסטורי שלה באינסטגרם סטורי של מפיקת האירועים ליאת מוליוב, בו נכתב: "החזירו את החטופים. בסופר ועם דמעות בעיניים. תזכורת לחטופים שלנו שעדיין לא חזרו על הקוטג'! תחזירו אותם כבר!! שיחזרו הביתה. זה לא נתפס! גאה בחברים שלי בתנובה! ריגשתם אותי כל כך. עם ישראל חי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה