תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 13 הופתעה בשידור חי: "כי היא מסריחה"

רגע משעשע שהפך לוויראלי בחדשות 13, כאשר בראיון עם אחיין של אחת החטופות ששוחררו נאמר שקנו לה בושם לקראת המפגש עמה עם חזרתה משבי חמאס, וכאשר נשאל 'למה בושם?', השיב: "כי היא מסריחה נראה לי"
תום נחום |  3
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
אחרי שעסקת החטופים המקורית הושלמה וכשהפסקת האש הזמנית בין ישראל חמאס נמשכת, היום (שלישי) אמורה להתבצע פעימה נוספת של מסירת החטופים. צה"ל נערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-53, אך נמצאת בהפוגה ואחרי חשיפת המנהרות בשיפא, כרגע במערכת הביטחון דרוכים לקראת הימים הקרובים.
על פי הודעת לשכת ראש הממשלה: "התקבלה רשימת החטופים שעתידים להשתחרר מחר. הרשימה נבדקת בשעה זו. הודעות נמסרות בשעה זו למשפחות", הכוונה היא שהפסקת האש כרגע נמשכת.
בתוך כך, מי שחזרו אמש (שני) משבי חמאס אחרי 52 יום בעזה, הן שרון אלוני-קוניו ובנותיה התאומות בנות השלוש, אמה ויולי, כאשר ראיון של בן דודן של השתיים ואחיינה של שרון, עידן, לטליה כהן בחדשות 13, הפך לוויראלי בעקבות תשובה אחת ספציפית בה התייחס למתנה שהוא ואביו קנו לדודתו, אחותו של אחיו, שרון, אשר חזרה עם בנותיה מהשבי.

טליה שאלה: "אתה בעצם הלכת גם עם אבא ובחרתם גם מתנות לפני זה, תספר לי מה קניתם להן?", עידן ענה: "קנינו להן חד קרן כי הן ממש אוהבות, בובות של חד קרן", טליה המשיכה: "זה מה שקניתם לאמה ויולי, ומה קניתם לשרון?", עידן השיב: "קנינו לה בושם". טליה שאלה: "למה בושם דווקא?", ועידן השיב בלי להתבלבל את התשובה שכבשה את הרשת ביממה האחרונה: "כי היא מסריחה, נראה לי". הילה קורה הגיבה בהומור לאחר סיום הראיון מהאולפן: "תודה רבה טליה, תרשמי אותו בבקשה, תשרייני אותו לראיונות כל יום. כל האמת בפנים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    להשפריץ על ביבי שרה יל"ז המטונפים (ל"ת)
    להשפריץ על ביבי שרה 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תתרום את הבושם לביבי ושרה (ל"ת)
    הם בטוח צריכים אותו 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מסכנה שרון אלוני- קוניו ..
    א.ב. 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מספיק כל מה שעברה בחטיפה ואז בשבי עם 2 קטנטנות בשבי - ובשובה, האחיין המצחיקול שלה מביך אותה בשידור חי מול כל הצופים .. זה כאילו מצחיק, אבל לחשוב שאולי זה פוגע בה קצת .. למרות שהוא ילד ממש חמוד ורואים שאפילו הוא קלט שפלט משהו לא הכי ומיד חייך חיוך נבוך ותיקן מעט:.. "נראה לי".. הוסיף ספק למצב ההגייני של דודתו ??
    סגור