דעות
ניתוח קמפיין: הדימיון בין הפרסומות של פועלים וקולון 01
עטרה בילר, אסטרטגית של מיתוג, מתייחסת לפרסומת החדשה של הפועלים על ארז טל ועלמה זק ומוצאת נקודות דמיון לפרסומת של קולון - 101 כתמים
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.הסבררוית 04/2011/16הגב לתגובה זו0 0אולי מישהו יכול להסביר לי מה הכוונה ,אני על זה", לא רק שאני לא מבינה, זה פשוט מעצבן, אולי אני בסוף לא אהיה על זה ואצא מהבנק הזה????סגור
-
12.על מה ההתלהבות?דניאל 03/2011/30הגב לתגובה זו0 0פרסומת אחת לא ברורה. פועלים. שנייה סתם רעשנית. קולון. על מה כל הניתוח.סגור
-
11.כ"כ לא פגעת. חבל עטרה, שאת מתעקשת לפרגן תמידלקוח של פועלים 03/2011/30הגב לתגובה זו0 0אישה חריפה, סופר אינטיליגנטית, ופחדנית. הפרסומת של פועלים גרועה. השימוש בטאלנטים - לא ממצה. מסריח מבזבוז של כסף בלי חשיבה, עבודת אפטר גרועה, והמסר? קונקט? זו החדשנות של המחר? את בכלל יודעת מה זה אומר שאת מרגישה מהפיכה באוויר? חבל מאד שאת מתעקשת לפזר מחמאות לכל עבר בייחוד במקרים של מותגים גדולים. פוגע בניתוח המקצועי שלך. או סתם הופך אותו לצפוי. כולם אסטרטגים גאונים!סגור
-
10.ניתוח גרוע של פרסומת בעייתיתנעם.תל אביב 03/2011/28הגב לתגובה זו0 0כל מי שמבין פרסום רואה שנעשה כאן ביזיון חסר תקדים לבנק הפועלים.שימוש בטאלנטים יקרים בסדרי גודל עם מסר לא מובן -מי מבין מה זה אומא "אני על זה".מצטער אבל הניתוח שלך לא מקצועי ולא נכון.וחבל שאין לך אומץ לכתוב את הדברים לאשורםסגור
-
9.מוטב מאוחרסיון 03/2011/28הגב לתגובה זו0 0סופסוף נטשו את הממלכתיות המיובשת.סגור
- טען עוד
-
8.2 פרסומות מטומטמות, בנה"פ בזבוז כסף שערורייתידורון 03/2011/27הגב לתגובה זו0 0עטרה, מה קרה לך? איפה הניתוחים האינטליגנטיים?קשה לך להודות שזה זבל?סגור
-
7.פועלים קמפיין גרוע 03/2011/27הגב לתגובה זו0 0לקחת פרזנטורית מוכשרת כמו עלמה זק ולתת לה להגיד כל הפרסומת: אני על זה - ממש בזבוז וחוסר מקצועיות של המשרד. תראו איך משתמשים 9 מליון ביכולות של פרזנטור... וגם הפרסומת עמוסה בכל כך הרבה פרטים לא רלוונטים... סתם זרקו כסף וחבל- ולאומי לעומת זאת מעבירים מסר פשוט וברורסגור
-
6.הפרסומת של קולון היא ההעתקה של פרסומת מחו"למדיה מן 03/2011/27הגב לתגובה זו0 0יורו משרד גרוע חובבני ולא יצירתיסגור
-
5.פרסומת אלימה. עלמה וארז מאוסים.אנונימי 03/2011/27הגב לתגובה זו0 0למרות הניתוח והרצון לפרגן לקולגות, הפרסומת ממש, אבל ממש לא. המסר היחיד- עלמה וארז מרוויחים הרבה כסף.סגור
-
4.הפרסומת יוצרת אטימות- כמה אפשר לראות אותם סלבאנונימי 03/2011/27הגב לתגובה זו0 0ברגע שאנחנו רואים סלב נוצרת סוג של התנגדות. גם לפרסום וגם לסלבסגור
-
3.הפרסומת לפועלים הזוייה, תלושה ומפחידהטעות! 03/2011/27הגב לתגובה זו0 0לצערי, למרות הניתוח המקצועי שלך, הפרסומת של פועלים לא מתחברת לי לכלום. אני מזדעזעת מכל האסונות ובעיקר כשהמטוס נכנס בקיר. הדבר האחרון שאני חושבת עליו זה פועלים. הפרסומת מעוררת בי רגשות ותחושות שליליות!!!סגור
-
2.הפרסומת לפועלים לא מחוברת לכלום (ל"ת)ר 03/2011/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.קמפיין הפועליםגינגי פרידמן 03/2011/27הגב לתגובה זו0 0ללא כל קשר לביקורת המקצועית והתשבוחות שלך לקמפיין הפועלים, אני חושב שעקב האכילס שלו הוא דווקא במשפט המפתח שלו "אני על זה" זה נשמע כמו תרגום אנוס מהשפה האמריקנית. אין לו כל קשר לשפה היומיומית שלנו ולכן לקח לי גם זמן רב כדי להביחן מה היא בכלל אומרת. קופירייטר טוב יודע להיות קשוב לשפה המדוברת ולהשתמש בה ולא לאמץ מטבע לשון זרה ולתרגם אותה למטבע לשון זרה ומוזרהסגור
-
אימוץ מטבע לשוןנדב 03/2011/28הגב לתגובה זו0 0עם מספיק כסף אפשר להכניס (בכח) מטבע לשון. אני זוכר כשרק התחילו לצאת פרסומות העז של yellowת שאלתי את עצמי WTF, מה קשור עז? היום נפלה עליך עז= הפילו עליך תיק. לא צירך קופי יותר, צריך כסף וכולם יזמזמו פלאפל מוסקו..סגור
-
העז היתה קיימת הרבה לפני הפרסומתשירקעס 03/2011/29הגב לתגובה זו0 0שום דבר כאן לא היה חדשסגור


