דעות

ניתוח קמפיין: הדימיון בין הפרסומות של פועלים וקולון 01

עטרה בילר, אסטרטגית של מיתוג, מתייחסת לפרסומת החדשה של הפועלים על ארז טל ועלמה זק ומוצאת נקודות דמיון לפרסומת של קולון - 101 כתמים
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    הסבר
    רוית 04/2011/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי מישהו יכול להסביר לי מה הכוונה ,אני על זה", לא רק שאני לא מבינה, זה פשוט מעצבן, אולי אני בסוף לא אהיה על זה ואצא מהבנק הזה????
    סגור
  • 12.
    על מה ההתלהבות?
    דניאל 03/2011/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסומת אחת לא ברורה. פועלים. שנייה סתם רעשנית. קולון. על מה כל הניתוח.
    סגור
  • 11.
    כ"כ לא פגעת. חבל עטרה, שאת מתעקשת לפרגן תמיד
    לקוח של פועלים 03/2011/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה חריפה, סופר אינטיליגנטית, ופחדנית. הפרסומת של פועלים גרועה. השימוש בטאלנטים - לא ממצה. מסריח מבזבוז של כסף בלי חשיבה, עבודת אפטר גרועה, והמסר? קונקט? זו החדשנות של המחר? את בכלל יודעת מה זה אומר שאת מרגישה מהפיכה באוויר? חבל מאד שאת מתעקשת לפזר מחמאות לכל עבר בייחוד במקרים של מותגים גדולים. פוגע בניתוח המקצועי שלך. או סתם הופך אותו לצפוי. כולם אסטרטגים גאונים!
    סגור
  • 10.
    ניתוח גרוע של פרסומת בעייתית
    נעם.תל אביב 03/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שמבין פרסום רואה שנעשה כאן ביזיון חסר תקדים לבנק הפועלים.שימוש בטאלנטים יקרים בסדרי גודל עם מסר לא מובן -מי מבין מה זה אומא "אני על זה".מצטער אבל הניתוח שלך לא מקצועי ולא נכון.וחבל שאין לך אומץ לכתוב את הדברים לאשורם
    סגור
  • 9.
    מוטב מאוחר
    סיון 03/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופסוף נטשו את הממלכתיות המיובשת.
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    2 פרסומות מטומטמות, בנה"פ בזבוז כסף שערורייתי
    דורון 03/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עטרה, מה קרה לך? איפה הניתוחים האינטליגנטיים?קשה לך להודות שזה זבל?
    סגור
  • 7.
    פועלים קמפיין גרוע 03/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקחת פרזנטורית מוכשרת כמו עלמה זק ולתת לה להגיד כל הפרסומת: אני על זה - ממש בזבוז וחוסר מקצועיות של המשרד. תראו איך משתמשים 9 מליון ביכולות של פרזנטור... וגם הפרסומת עמוסה בכל כך הרבה פרטים לא רלוונטים... סתם זרקו כסף וחבל- ולאומי לעומת זאת מעבירים מסר פשוט וברור
    סגור
  • 6.
    הפרסומת של קולון היא ההעתקה של פרסומת מחו"ל
    מדיה מן 03/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יורו משרד גרוע חובבני ולא יצירתי
    סגור
  • 5.
    פרסומת אלימה. עלמה וארז מאוסים.
    אנונימי 03/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות הניתוח והרצון לפרגן לקולגות, הפרסומת ממש, אבל ממש לא. המסר היחיד- עלמה וארז מרוויחים הרבה כסף.
    סגור
  • 4.
    הפרסומת יוצרת אטימות- כמה אפשר לראות אותם סלב
    אנונימי 03/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע שאנחנו רואים סלב נוצרת סוג של התנגדות. גם לפרסום וגם לסלב
    סגור
  • 3.
    הפרסומת לפועלים הזוייה, תלושה ומפחידה
    טעות! 03/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי, למרות הניתוח המקצועי שלך, הפרסומת של פועלים לא מתחברת לי לכלום. אני מזדעזעת מכל האסונות ובעיקר כשהמטוס נכנס בקיר. הדבר האחרון שאני חושבת עליו זה פועלים. הפרסומת מעוררת בי רגשות ותחושות שליליות!!!
    סגור
  • 2.
    הפרסומת לפועלים לא מחוברת לכלום (ל"ת)
    ר 03/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קמפיין הפועלים
    גינגי פרידמן 03/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא כל קשר לביקורת המקצועית והתשבוחות שלך לקמפיין הפועלים, אני חושב שעקב האכילס שלו הוא דווקא במשפט המפתח שלו "אני על זה" זה נשמע כמו תרגום אנוס מהשפה האמריקנית. אין לו כל קשר לשפה היומיומית שלנו ולכן לקח לי גם זמן רב כדי להביחן מה היא בכלל אומרת. קופירייטר טוב יודע להיות קשוב לשפה המדוברת ולהשתמש בה ולא לאמץ מטבע לשון זרה ולתרגם אותה למטבע לשון זרה ומוזרה
    סגור
  • אימוץ מטבע לשון
    נדב 03/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם מספיק כסף אפשר להכניס (בכח) מטבע לשון. אני זוכר כשרק התחילו לצאת פרסומות העז של yellowת שאלתי את עצמי WTF, מה קשור עז? היום נפלה עליך עז= הפילו עליך תיק. לא צירך קופי יותר, צריך כסף וכולם יזמזמו פלאפל מוסקו..
    סגור
  • העז היתה קיימת הרבה לפני הפרסומת
    שירקעס 03/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום דבר כאן לא היה חדש
    סגור