דעות
'סקפטי' הפך למטבע לשון. זה מה שקורה כשהבעיה היא הפתרון
ניב חורש, המשנה למנכ"ל בראובני פרידן על קמפיין ה'סקפטיות'. "בחרנו בדרך הקשה והצפנו את הבעיה - לא שיערנו כמה חזקה תהיה התגובה"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(27):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
20.ניב, מהלך מצוין שעושה לך כבודחבר ממקאן 05/2011/22הגב לתגובה זו0 0נשמות טובות לא חסר בענף. שים עליהם פס.סגור
-
19.חורש, אתה פאתט...אחד שמכיר 05/2011/22הגב לתגובה זו0 0עוד באירופה היית פאתטסגור
-
18.אחד הדברים הדוחים זה לראות מישהו מפרגן לעצמו (ל"ת)איתן 05/2011/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
17.מעניין משהו אחדיערה 05/2011/20הגב לתגובה זו0 0כל מי שחתום פה "לקוח מרוצה" ו"לקוח של ראובני" ו "מתחרה" זה הכי אהבתי... זה הריי עובדי ראובני. לא יודעת אם זה חולני או פתטי!סגור
-
16.כבר באירופה הוא היה סקפטי... (ל"ת)מ 05/2011/20הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
15.ניב, עבודה מצויינת! כיף להיות שותפה שלך לדרךלקוחה מרוצה! 05/2011/20הגב לתגובה זו0 0וללמוד ממך. מחכה למהלך הגדול הבא המשותףסגור
-
14.אתה חי בסרט שבו אתה הגיבור הראשיאסף 05/2011/20הגב לתגובה זו0 0תתעורר, ותנקז את השתן שעלה לך לראשסגור
-
13.אחלה!!יעל 05/2011/18הגב לתגובה זו0 0מעניין, עמוק, פשוט פרסומי וחזק. אין, יש משרד שיודע לעשות עבודה. פשוט, מבריק, שנון. בא לי להקיא אחרת הייתי ממשיכה לכתוב פה שטויות.סגור
-
12.שאפו! אכן קמפיין מעולה (ל"ת)לקוח של ראובני 05/2011/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.איפה ראית קריאייטיב אצלכם?נילי 05/2011/18הגב לתגובה זו0 0מי שטבע את מטבע הלשון זו החמישייה הקאמרית ולא אתם. ההבדל בינם לבינך הוא שאותם ואת מערכון הסקפטיות שלכם זוכרים ויזכרו עוד שנים, ואת מה שאתם יזכרו כשיצמחו לי שערות על כף הידסגור
-
10.רגע, אז למה הבוסים שלך קירחים?פרחוני 05/2011/18הגב לתגובה זו0 0אודי שעיר בידיים ומוישה גם לא שופע שיערסגור
-
9.הרי אף אחד לא הנחיל את הביטוי אי שם בנינטיזעוד באירופה 05/2011/18הגב לתגובה זו0 0החמישה הקאמרית השתמשה במילה אחרת לגמרי? תוציאו רגע את האף מהישבן שלכם ותהיו קצת יותר צנועים - מה שאומר חורש זה: זיגזגנו עם שלושה מסרים שונים מ-2008 ועד 2010 ועכשיו צריך למסך את הקמפיין המביך האחרון.סגור
-
לא מסכימה בכלל!!! עבודה מצויינת מוצק (ל"ת)לקוחה מרוצה! 05/2011/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.אחד המהלכים הטובים של השנים והאחרונות!!ליבי ליבי עליכם... 05/2011/18הגב לתגובה זו0 0יתכבדו כל המבקרים ויפרטו קצת על מהלכים שהם חתומים עליהם ועוד מישהו מלבדם שמע עליהםסגור
-
7.קמפיין מצוין, אבל מה המוצר?? (ל"ת)סטודנט 05/2011/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
נראה לי שפרופסיה.. (ל"ת)סקפטי 05/2011/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.מהלך חזק מאוד! (ל"ת)מתחרה 05/2011/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.מהלך מצוין! מפרגן לניב ולצוות (ל"ת)מתחרה 05/2011/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.חורש, אתה חי בסרטפרץ 05/2011/17הגב לתגובה זו0 0זה מטבע לשון בין עובדי ראובני במקרה הטוב. אתה אנאלפבט. לך תעשה איזה תואר יותר טוב.סגור
-
מי פה אנאלפבית? (ל"ת)לב זהב 05/2011/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אתה! (ל"ת)ניר 05/2011/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.מהלך מצוין של ראובני.גל 05/2011/17הגב לתגובה זו0 0המון אנשים בסביבתי אמצו את המילה בהקשרה החדש כל הכבוד, עבודה מצויינת!סגור
-
2.קמפיין של פלנרים, אין פה קריאייטיב (ל"ת)אייל 05/2011/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
קריאייטיב לא גרה פה יותריודעת מבפנים 05/2011/18הגב לתגובה זו0 0כבר כמה וכמה שניםסגור
-
1.דוגמא לפרסומאי שחי בתוך עצמו!יואל 05/2011/17הגב לתגובה זו0 0איזה מטבע לשון!!! איזה נעליים!!! אצלכם בפינת קפה. קמפין חמוד מאוד אגבסגור
-
אשכרה (ל"ת)חומוס 05/2011/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אסטרטגיה טובה אבל יכלו יותר (ל"ת)עם הקריאייטיב 05/2011/17הגב לתגובה זו0 0סגור


