דעות
'לא תאמינו מה קורה בפנים' - על קמפיין כריות של תלמה
עטרה בילר, אסטרטגית של מיתוג, מתייחסת לקמפיין של תלמה - דרמאטיזציה פרועה של דגני בוקר. קשים בחוץ, רכים בפנים
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.מגעיל , מזעזע , דוחה ,רגשי 05/2011/31הגב לתגובה זו0 0ככה לא מוכרים מזון ! הפרסומת הזו גורמת לבחילות ולתחושת גועל !! הטיפשות חוגגת !!!סגור
-
4.את כותבת מעולהמגיב מגיב 05/2011/29הגב לתגובה זו0 0אני נהנה כל פעם מחדשסגור
-
3.באומנים תותחים (ל"ת)ברלה 05/2011/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2."הפתעות עורבות להם מאחורי כל פינה"אבשלום 05/2011/29הגב לתגובה זו0 0נו באמת...סגור
-
1.שימו במקום כריות קונדוםפרסומאי מחתרת 05/2011/29הגב לתגובה זו0 0ויש לכם פרסומת מעולה להעלאת מודעות לאיידססגור


