מינויים

לקראת החזרה לשגרה: אל-על במינויים חדשים

אל על נערכת לקראת חזרה לפעילות בהיקף מוגדל לעונת הקיץ 2021 וזאת בכפוף להנחיות הממשלה, יישום מתווה המימון לחברה וקצב הכלת הנגיף בארץ ובעולם. כמו כן, מינויים חדשים לקראת התקופה הקרובה

בן רז |  3
מינויים באל על (צילום אל על)
על מנת להבטיח חזרה בטוחה וחלקה לפעילות, ולאור הצורך לסנכרן תהליכים חוצי חטיבות החליט מנכ"ל אל על להקים מנהלת זמנית שתרכז ותסנכרן את ההיערכות בין גופי החברה השונים בדגש על מסחר, מכירות, שירות, תחזוקה, כוח אדם, תפעול ובטיחות.
בראש המנהלת יעמוד מיקי שטרסבורגר, שיסיים את תפקידו כסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים וזאת לאחר למעלה משלוש שנים בתפקיד.
לתפקיד סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים תמונה דינה בן טל – גננסיה. דינה בעברה, הייתה שותפה בחברת הייעוץ TASC וקודם למינויה, ביצעה מגוון של תפקידים בכירים באל על בתחומי המסחר, הכספים והאסטרטגיה.
בשש השנים האחרונות כיהנה דינה בן טל-גננסיה כראש אגף Revenue Management בחברה והייתה אחראית על ניהול ההכנסות מפעילות נוסעים בהיקף של 2 מיליארד דולר בשנה. לדינה תואר ראשון בכלכלה ומנהל העסקים בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית ותואר MBA מאוניברסיטת תל אביב.  
מנכ"ל אל על, אביגל שורק: "אני שמח כי הגיעה העת לה ציפינו והיא להיערך להגדלת הפעילות הטיסתית.  למדינת ישראל יש יתרון יחסי על פני העולם בכל הקשור להיקף המחוסנים והיכולת לחזור לשגרת חיים לצד הקורונה. התפיסה של טרמינל ירוק וטיסה בטוחה תחת מתווהEXTRA CARE  של אל על הם המפתח של עולם התעופה והתיירות לחזרה להיקף טיסות מוגדל כולל הכנסת תיירים מחוסנים ארצה בשלב ראשון ובהמשך אף ילדים ותיירים תחת שכבות הגנה המאושרות ונחקרות על ידי הגופים הרפואיים המוסמכים.
החזרה לפעילות מחייבת קשב רב ונסיון במיוחד  לאחר שחודשים רבים החברה פעלה במתכונת מצומצמת וחזרה לפעילות מדורגת דורשת  סנכרון ותיאום קפדני על מנת להבטיח חזרה חלקה ובטוחה.
בהמשך לדבריו אמר כי: "האתגר הגדול שלנו הוא להציב לוח טיסות אטרקטיבי למדינות שיפתחו את שעריהן לתנועה מישראל לסיים את ביצוע החזרי הכרטיסים ללקוחות בהקדם האפשרי, להשיב את המטוסים והצוותים לכשירות מלאה, לחדש את המלאים ולשוב להיות הבחירה הראשונה מישראל ואליה כיאה למוביל הלאומי".
"אני מאמין כי למיקי הניסיון היכולת והלהט לעשות זאת ולהשיב את אל על ביחד עם כלל האנשים הנפלאים שלה ולהמריא ביחד מחדש. במקביל אנו מוסיפים לחזק את פורום הנהלת אל על בקבוצה צעירה נמרצת וכשרונית. המינוי של דינה כסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים מצטרף למינויים קודמים של סמנכ"ל לקוחות ושירות מהשורה הראשונה בארץ – אורן כהן בוטנסקי וסמנכ"ל כספים חדש איציק אליאב אשר ייכנס לתפקיד ב - 1 אפריל 2021".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אל על
    עובד תחזוקה 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי יחליפו את כל המנהלים המאפנים בתחזוקת מטוסים
    סגור
  • 2.
    המיקי הזה לא משחרר (ל"ת)
    עובד לשעבר 03/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מתי יהיו מנויים חדשים במנהלים באגף השרות? (ל"ת)
    שחר 03/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור