מינויים

הדרמה נמשכת: אחרי פרישת המנכ"ל, בכיר נוסף עזב את חדשות 13

אחרי שישראל טויטו הודיע על פרישה מתפקידו כמנכ"ל חדשות 13, בכיר נוסף עוזב. עילי לוין סמנכ"ל התוכן של חדשות 13 עזב לאחר שנה ויחזור כמנהל פיתוח התוכן והעורך הראשי של חדשות הערב. תאגיד השידור דיווח על מינויים נוספים
אביחי דלאל |  1
עילי לוין, סמנכ"ל התוכן בחדשות 13
אחרי שהיום (שני) ישראל טויטו מנכ"ל חדשות 13 הודיע על פרישה, הדרמה בחדשות 13 נמשכת עם העזיבה של סמנכ"ל התוכן עילי לוין שיחזור לחטיבת כאן חדשות בתאגיד השידור הציבורי לאחר שנה בלבד בתפקיד.
כזכור,  דירקטוריון חדשות 13 והנהלת ערוץ 13 מסרו היום הודעה על העזיבה הדרמטית של המנכ"ל, ישראל טויטו: "מבקשים להביע את מלוא הערכה כלפי טויטו אשר כיהן כמנכ"ל חברת החדשות בתקופה מהמורכבות ביותר שידעה החברה. בתקופתו של טויטו הובילה חדשות 13 בהצלחה סיקור נרחב של מספרי אירועי ענק בישראל ובעולם ובהם מגיפת הקורונה, 3 מערכות בחירות, מבצע שומר החומות ועוד. במקביל, הוביל טויטו את בניית אולפן החדשות המתקדם של החברה והמעבר של המהדורה המרכזית להגשה זוגית. טויטו הפגין יכולות מנהיגות כאשר ביצע את תוכנית ההתייעלות בחברה ולמרות זאת הצליחה החברה להמשיך לספק מערך שידורים מקצועי, מיומן ומוביל. לבקשת הדירקטוריון, טויטו ימשיך בתפקידו בזמן הקרוב לצורך העברת סמכויות באופן מסודר".
בהמשך היום נודע כי גם עילי לוין, בכיר נוסף, יעזוב את חדשות 13 שם שימש כסמנכ"ל התוכן של חדשות 13 ויחזור לחטיבת החדשות של כאן תאגיד השידור הציבורי וימונה למנהל פיתוח התוכן והעורך הראשי של חדשות הערב.
כמו כן, מנהל חטיבת כאן חדשות ברוך שי עדכן  על מינויים חדשים בחטיבה:  רועי ינובסקי יחזור לתפקידו הקודם כראש תחום הפלילים, משה שטיינמץ ימונה לכתב תחקירים, כחלק מהרחבת דסק התחקירים וניר קינן מונה למנהל התוכניות היומיות של חטיבת החדשות בכאן 11. 
מחדשות 13 לא נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הים סוער ואין גלים (ל"ת)
    מוזר מאד ?? 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור