מינויים

זה הג'וב החדש של היועץ של בנט והנשיא לשעבר

הסניף הישראלי של חברת יחסי הציבור האנגלית צירף לשורותיו את מי שהיה יועצם של בכירי הפוליטיקאים בישראל: סגן ראש הממשלה, גדעון סער; ראש הממשלה, נפתלי בנט; והנשיא לשעבר ראובן (רובי) ריבלין 
מערכת ice | 
רובי ריבלין ונפתלי בנט (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
N10S ישראל הכריזו היום (רביעי) על מינויו של יועצו לשעבר של הנשיא רובי ריבלין וראש ממשלה נפתלי בנט, ג׳ייסון פרלמן, כסמנכ״ל לקוחות. 
ג׳ייסון, אשר התחיל את הקריירה המקצועית שלו בלשכת העיתונות הממשלתית, עבד כיועץ תקשורת עבור בכירים רבים בפוליטיקה הישראלית ביניהם שר המשפטים וסגן ראש הממשלה גדעון סער, וכאמור ראש הממשלה נפתלי בנט והנשיא לשעבר ריבלין.
כזכור, חברת היח״צ אליה הצטרף, N10S הממוקמת בתל אביב היא חברת בת של Number 10 Strategies הלונדונית העוסקת בקמפיינים, מחקר אסטרטגי, ותקשורת. לקוחותיה כוללים בין היתר את JVP, סילבן אדמס, רשות החדשנות, סטארטאפ ניישן סנטרל, מצעד החיים, ומרכז פרס לשלום ולחדשנות.
חברת האם Number 10 Strategies , שמנוהלת על ידי השותפים ג׳וש הנטמן וסיימון דיוויס,   הובילה קמפיינים פוליטיים ותקשורתיים וכן מחקרים אסטרטגיים (סקרים וקבוצות מיקוד) בקרב לקוחות פוליטיים ותאגידים שונים, בארבע יבשות שונות ומעל שלושים מדינות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה