מינויים

המכון ליצור מתקדם מינה את מירב גרוסמן למנכ"לית החדשה

מירב גרוסמן, לשעבר מנכ"לית פניציה שילד, מונתה למנכ"לית המכון ליצור מתקדם, שנוסד לפני כשנתיים ע"י משרד הכלכלה והתעשייה
מערכת ice | 
מירב גרוסמן (צילום נירי גטמון)
מירב גרוסמן מונתה היום (רביעי) למנכ"לית המכון ליצור מתקדם. גרוסמן תנהל את פעילות המכון ליצור מתקדם ותפעל לשיפור הפריון של המפעלים בישראל בעזרת הטמעת טכנולוגיות.
מירב גרוסמן (52), מתגוררת בחיפה. במקצועה מהנדסת מערכות מידע, בוגרת הטכניון ובעלת MBA בהתמחות ניהול טכנולוגיות מידע מאונ' תל אביב.
גרוסמן היא בעלת כ-30 שנות ניסיון ניהולי בתעשייה. היא מילאה שורה של תפקידים בכירים ובהם מנכ"לית פניציה שילד, פרטנרית בכירה ב-Tefen, סמנכ"לית שרשרת אספקה בפניציה וב-q medical devices. בשנתיים האחרונות גרוסמן מלווה ארגונים בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית ויישום תעשיה 4.0.
 
מירב גרוסמן אמרה: "אני מתרגשת לקבל על עצמי את התפקיד החשוב הזה ולהצעיד את התעשייה הישראלית אל עבר החדשנות והקידמה ולסייע לאלפי מפעלים בישראל לפרוץ קדימה. מבחינתי זוהי שליחות גדולה ואין לי ספק שבעזרת אנשי המקצוע המעולים שמלווים את המכון נצליח לעמוד בכל היעדים שהצבנו לעצמנו ואף יותר".
מלי ביצור-פרנס יו"ר המכון אמרה: "אנחנו מודים למנכ"ל היוצא בני אמויאל, מברכים את מירב גרוסמן על מינויה ובטוחים שהיא תתרום רבות לקידום פעילות מכון".
המכון ליצור מתקדם נוסד בשנת 2020 על ידי משרד הכלכלה ומטרתו לפעול להעלאת הפריון והתחרותיות של התעשייה היצרנית בישראל. שירותי המכון מיועדים לתעשיינים, לאנשי אקדמיה, לגופי ממשל, לסטודנטים ועוד, תוך שיתופי פעולה טכנולוגיים, אקדמיים, עסקיים ומעשיים. המכון מספק ליווי מתמשך של ייעוץ, ומאפשר למפעלי תעשייה ליהנות מריכוז ידע ותהליכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה