מינויים

רו"ח יניב כהן ימונה לסמנכ"ל הכספים של האוניברסיטה העברית

האוניברסיטה העברית הודיעה על מינוי של רואה החשבון יניב כהן, לסמנכ"ל הכספים שלה, כהן, שעמד בראש מערך הכספים של בי"ח אסותא אשדוד, יחליף בתפקידו את מאיר בינג
מערכת ice | 
האוניברסיטה העברית (צילום עמוד הפייסבוק של האוניברסיטה)
האוניברסיטה העברית הודיעה היום (ראשון), שרואה החשבון יניב כהן, שיסיים בקרוב את תפקידו כראש אגף הכספים של בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, מצטרף לאוניברסיטה העברית ומונה לסמנכ"ל הכספים שלה.
רו"ח יניב כהן הוא בעל ניסיון של שנים ארוכות בתפקידי ניהול במערכי כספים במגזר הפרטי והציבורי. בתפקידו האחרון הקים כהן את מערך הכספים של בית החולים אסותא אשדוד. לפני כן, כיהן מספר שנים כסמנכ"ל הכספים של קבוצת נתון העוסקת בניהול ותפעול נכסי נדל"ן, ולפני כן שימש כסמנכ"ל הכספים ברשת ניו-פארם (כיום Be), לאחר שלוש שנים בהן ניהל את המחלקה הכלכלית.
כהן הוא בוגר משרד רואי החשבון של הפירמה הבינלאומית דלויט (deloitte) בו תפקד כמנהל ביקורת בכיר, הרצה במקביל בחוג לחשבונאות ניהולית במכללה למנהל בראשון לציון, ובהשתלמויות לדירקטורים באוניברסיטת בר אילן.
 
הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות בחשבונאות ובעל תואר שני במשפטים. כהן יחליף בתפקידו את מאיר בינג ששימש כסמנכ"ל הכספים במשך שלוש וחצי השנים האחרונות.
ישי פרנקל, מנכ"ל האוניברסיטה העברית מסר: "יניב מביא עימו נסיון עשיר של ניהול מערכות תקציביות בהיקפים משמעותיים ואנו בטוחים כי הצטרפותו לאוניברסיטה תסייע בהמשך הגידול המבורך באוניברסיטה ובפיתוח הפרויקטים הרבים שעומדים לפנינו. בהזדמנות זו ברצוני להודות למאיר בינג על עבודתו המקצועית, על הטמעת גישות חדשניות והשקעה ביוזמות אסטרטגיות שהובילה האוניברסיטה בשנים האחרונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה