מינויים

ישראל היום ברכש חדש: זה הכתב שיגיע מעיתון הארץ

כתב המשפט של הארץ ישמש באותו תפקיד בעיתון ישראל היום. בנוסף, עידו שרים ימונה לעורך מדור התרבות
מערכת ice | 
נטעאל בנדל (צילום תומר אפלבאום, הארץ)
מינויים חדשים בעיתון ישראל היום: העיתונאי נטעאל בנדל, כתב המשפט של עיתון הארץ, יצטרף למערכת העיתון בתור כתב לענייני משפט באתר ובעיתון. 
נטעאל בנדל בעל תואר שני בחוג למדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב, החל את דרכו העיתונאית ככתב לענייני משפט בעיתון מקור ראשון. לאחר מכן ובשלושת השנים האחרונות שימש ככתב המשפט הבכיר של עיתון הארץ וכמוביל הסיקור של תיקי ראש הממשלה לשעבר. 
 
בין חשיפותיו של בנדל: פרסום פורום הייעוץ הסודי של היועמ"ש מנדלבליט בתיקי ראש הממשלה לשעבר, תיק האונס באולם החתונות, מחדלי החקירה בתיק השוחד המיני ברשות האוכלוסין ולאחרונה חשף גם את מסמך ניגודי העניינים שהשחירה היועצת המשפטית לממשלה.
 
מינוי נוסף הוא של עידו שרים לעורך מדור התרבות של העיתון. שרים הוא בוגר תואר ראשון בתקשורת וביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית ובוגר תואר שני בבית הספר לממשל של המרכז הבינתחומי הרצליה.

עידו שרם (צילום יהושע יוסף, ישראל היום)
בשנת 2019 הצטרף למערכת ישראל היום כעורך בדסק החדשות, עורך הלייפסטייל, מדורי התוכן ומוספים מיוחדים. בין עבודותיו הבולטות, ערך יחד עם המשורר והפזמונאי יורם טהרלב ז"ל את יצירתו, "הגדת הקוממיות", למוסף ייחודי ליום העצמאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה