מינויים

רשת 13 ברכש חדש: זו הכתבת שמגיעה מערוץ 14

כתבת הרווחה של ערוץ 14 מצטרפת לערוץ המקביל רשת 13 שם תשמש ככתבת התוכנית "הכל כלול" בהגשת סיון כהן-סבן
מערכת ice |  3
ריבה רפפורט (צילום אינסטגרם)
ריבה רפפורט, כתבת הרווחה של ערוץ 14, הודיעה היום (ראשון) כי תצטרף לרשת 13, שם תשמש ככתבת בתוכנת "הכל כלול" בהגשת סיון כהן-סבן.
רפפורט דיווחה בחשבון הטוויטר שלה: "שמחה לבשר על הצטרפותי לערוץ 13 ככתבת בתוכנית הכל כלול. בתחום סיקור זהה, כתבת מגזין - רווחה. רק אתם תזכרו שאני כאן. עבור הסיפורים שלכם, הכאב והקולות שלא נשמעו. אל תהססו לפנות, אני נחמדה. באמת."
רפפורט כתבה בעבר באתרי החדשות המגזריים "כיכר השבת" ו-ערוץ 7, ואז הצטרפה לערוץ 14 שם הייתה כאמור כתבת רווחה. לפני כחודש, עם תחילת הפלישה הרוסית לאוקראינה, סיקרה רפפורט עבור ערוץ 14 את יחסם של יוצאי אוקראינה בישראל למלחמה, את הפגנת המחאה של אזרחי ישראל בעד האוקראינים ונגד הפלישה הרוסית, וכן סיקרה את עניין הפליטים האוקראינים.
 
רפפורט שיתפה את עוקביה בכך שגם היא מגיעה ממוצא מזרח אירופאי וכתבה: "עובדה חשובה: אמא שלי רוסייה - אוקראינית כי נולדה בשטח כיבוש תמידי בשם ״חצי האי קרים״ שנתון לשייכות האזור לפי מלחמות. ואני שנים מנסה להסביר את ההבדל בין המדינות עד שהגיעה המלחמה הזו וזהו. מהיום יחשבו פעמיים אם לשלוף לי ״אה. רוסיה ואוקראינית אותו דבר״ לא. זה כמו לערבב ישראל ולבנון."
רפפורט, שמגיעה מערוץ 14, מצטרפת לחברתה לשעבר לערוץ אפרת פינקל, שרק לפני כחודש הצטרפה לצוות חדשות 13 ומונתה לכתבת בצפון. פינקל שימשה בערוץ 14 ככתבת חינוך, והתפרסמה כזכור בסדרה "נייעס" של כאן 11 שסיקרה את חייהם של העיתונאים ואנשי התקשורת החרדיים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יגיט
    חכ 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עליך מורה מהאוטובוס
    סגור
  • 1.
    שימו לב איך העכברים בורחים מהספינה הטובעת של 14
    רומי 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    8 5
    יותר ויותר עיתונאים נמלטים מהמדמנה הזאת - רק בחודש-חודשיים האחרונים.זאת כבר מפולת. מה הפלא? עיתונאים שמחזיקים מעצמם רוצים לעבוד במקום נורמלי (ועם שכר הוגן) ולא בערוץ נישה דל צפייה עם 2%-0% רייטינג. בהצלחה לך!
    סגור
  • ערוץ 14 ?????????????????????? (ל"ת)
    RealityCheck 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור