מינויים

ברשת 13 הכריעו: זה המחליף של המנכ"ל אבי בן-טל

אלטמן אלדר, יו"ר קבוצת גראוויטי, יחליף בתפקידו את אבי בן טל שביקש לסיים את תפקידו. אלדר, המכהן כחבר דירקטוריון ברשת 13, ישמש כממלא מקום עד לבחירת מנכ"ל קבוע לערוץ

מערכת ice |  7
אבי בן טל מנכ"ל רשת 13 (צילום ינאי יחיאל)
דירקטוריון רשת 13 הודיע היום (חמישי) על מינויו של יורם אלטמן אלדר לממלא מקום מנכ"ל רשת 13 שנרתם לטובת ניהול הערוץ בחודשים הקרובים עד לסיום התהליך לאיתור המנכ"ל הבא של רשת 13. בינתיים ישמש אלדר כממלא מקום המנכ"ל.
כזכור בחודש שעבר הטיל בן-טל פצצה על הערוץ, כאשר הודיע לדירקטוריון כי הוא במקש לסיים את תפקידו וכי הוא צפוי לפרוש בחודשים הקרובים וזאת לאחר שנתיים בלבד בהן כיהן כמנכ"ל רשת 13.
 
בהודעת החברה נכתב, "בחודש ינואר 2020 נבחר אבי בן טל על ידי דירקטוריון רשת 13 כמנכ"ל הערוץ, ומאז הוביל את רשת 13 לצמיחה משמעותית, תוך התמודדות עם פרוץ משבר הקורונה ועם אתגרי שוק רבים. במהלך השנתיים האחרונות הפך בן טל את רשת 13 לשחקן משמעותי בשוק התקשורת הישראלי, ועל כך מבקש הדירקטוריון להודות לו".
בן טל עצמו הגיב על הידיעה ומסר: "בשנתיים האחרונות הפכה רשת 13 לביתי השני. מצאתי בחברה אנשים נפלאים ואני בטוח שהחברה כיום חזקה, מצוינת ובשלה להתמודד בצורה מיטבית עם התחרות בשוק. אני מבקש להודות לבעל השליטה בחברה מר לן בלווטניק ולבעלי המניות, ליו"ר החברה נדב טופולסקי ולחברי הדירקטוריון על ההזדמנות לנהל את רשת 13 ועל התמיכה לאורך הדרך".
מי שכאמור יחליף את בן-טל בתפקידו הוא אלטמן אלדר המכהן כחבר דירקטוריון רשת 13, הוא שותף-מייסד ויו"ר קבוצת הקריאייטיב והפוסט-פרודקשן גראוויטי (Gravity) ובעל ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתעשיית הבידור, המדיה וההפקות בישראל ובעולם.
נדב טופולסקי, יו"ר רשת 13, ציין: "אני שמח על הצטרפותו של יורם אלטמן אלדר  להובלת הערוץ בעת הקרובה. ליורם ניסיון מקצועי עשיר והיכרות מעמיקה עם זירת הטלוויזיה הישראלית, ואין לי ספק שבשילוב כוחות עם הצוות המקצועי והמצוין של רשת 13 הערוץ נמצא בידיים נהדרות".
"בהזדמנות זו, אני מבקש להודות שוב לאבי בן טל על שהוביל את הערוץ ואת אנשיו בשנתיים האחרונות לעבר קרקע איתנה, בהתמודדות ראויה לציון עם אתגרי שוק ועל רקע פרוץ משבר הקורונה. הנחישות של אבי ועשייתו חסרת הפשרות למען רשת 13 ראויות להכרה ולתודה", הוסיף טופולסקי.  
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שרון גל
    מוטי צוקרמן 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני עוקב כל יום בשעה 14:50; לחדשות עם שרון גל. בבקשה מכם , תעיפו אותו כבר. שואל שאלות ולא נותן למרואיינים לענות. כך היה עם אביר קארה, והשיא היום עם גיל תמרי בהקשר לנחיתתה בטאיוואן של הגב' פילוס. באמת, די נמאס ממנו.
    סגור
  • 4.
    ערוץ 13 בדיחה מהלכת
    צריך לסגור וזהו 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא יודעים לעשות טלוויזיה נקודה!
    סגור
  • 3.
    להעיף את אילה חסון מחדשות ערוץ 13
    מלי 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אים הערוץ רשת 13 רוצא ריטנג להעיף את איילה חסון שאנה דוברת אמת בכתבות שהיא עושה
    סגור
  • 2.
    הפסדתם כשרון
    מכלוף 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אין הרבה אנשים כמו בן טל ...הראייה הרחבה והמאוזנת וחוכמת החיים. רק ביחידי סגולה . אבי יצליח בכל מקום .
    סגור
  • האיש כלום חסר כשרון
    נוי 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על מה אתה מדבר תגיד , הבן אדם לא מבין כלום אבל כלום בניהול ובטח לא בטלוויזיה , זה היה רק עניין של זמן שיראו לו את הדלת וזה קרה , הוא הרס את הרשת לצערם של עובדים מוכשרים שכבר לא שם ! עכשיו תורם של הוכמן ״ הגאון ״ .
    סגור
  • 0 של בן אדם
    נוני מוזס 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עכשיו נשאר לראות את הוכמן וגורן מפנים את עצמם ללשכת העבודה מכיוון לשנייהם אין מושג מה זה לנהל ויחסי אנוש ! ברוך שפטרנו
    סגור
  • 1.
    ההוראות מגיעות ממשפחת נתניהו. תראו מה קרה לאיילה חסון. (ל"ת)
    victory 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור