נדל"ן ותשתיות

הבאמבל של הנדל"ן: האתר שישדך לכם את הדירה המושלמת

אתר ישראלי חדש ישדך בין שוכרים לבעלי דירות באופן דיסקרטי לפני יציאת הדירות  לשוק, באמצעות כלי בינה מלאכותית על מנת למצוא את ההתאמה המושלמת בניהם במינימום זמן ומאמץ
מערכת ice |  1
דירה בהנחה (צילום פלאש 90)
לוקי (LooKey), הוא אתר ישראלי חדש המבוסס אלגוריתמיקה מתקדמת וכלי בינה מלאכותית, שעוזר לבעלי דירות ושוכרים למצוא את ההתאמה המושלמת בניהם במינימום זמן ומאמץ.
כמו באפליקציית ההכרויות באמבל, שבה ההתאמות מוצגות קודם לנשים והן אלה שצריכות לייצר את הפנייה הראשונה. בלוקי (LooKey) ההתאמות מוצגות קודם כל לבעלי הדירות והם מחליטים האם לפרסם את המודעה שלהם ולמי. בעלי הדירות אינם מפרסמים את הדירות שלהם בפומבי לעיני כל, אלא מעלים את פרטי הדירה למערכת ומשגרים ביזמתם פניה לשוכרים פוטנציאליים מתאימים שאיתרה המערכת.
 
את האתר ייסדה מירן בן-דוד, לאחר שחזרה מכמה שנות מגורים בגרמניה ועברה תהליך חיפוש דירה ארוך וסיזיפי בישראל. המצב שבו השוכרים הם האקטיביים והמשכירים הם הפאסיביים היה נראה לה אבסורדי והיא החליטה לפתח מוצר שיעזור לשני הצדדים למצוא התאמה מושלמת במינימום זמן ומאמץ.
הסקיצות הראשונות של לוקי (LooKey) פותחו לפני מספר שנים ובשנת 2023 פרופדו (Propdo), חברת ההתחדשות העירונית המתמחה בטכנולוגיות נדל״ן ונסחרת בבורסה בתל-אביב נכנסה שותפה במיזם, אחרי שהבינה את הבשורה והחזון.
"לוקי פותר באחת כאב של בעלי דירות ושוכרים רבים״ אומרת מירן בן דוד, מנכ"לית ומייסדת החברה  ״מצד אחד בעלי הדירות מקבלים את כל המידע שהם צריכים על השוק עוד לפני פרסום המודעה, הם לא חשופים לפניות לא רלוונטיות ואינם "שורפים" את הדירה שלהם על המדף ומאידך השוכרים נשארים פאסיביים ומקבלים בפוש דירות שטרם פורסמו במקום אחר ורק דירות רלוונטיות, מדורגות בהתאם לאחוז ההתאמה"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה כיף שהעולם מתקדם!
    נוי 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשורה לשוק הדירות
    סגור