נדל"ן ותשתיות

קבוצת חג'ג' במהלך מטורף: יותר מ-1,000 דירות חדשות ייבנו במרכז

קבוצת חג'ג' מכריזה על יישום התוכנית להקמת יותר מ-1,000 יחידות דיור חדשות בתל אביב ועל קבלת היתר סופי ומלא שיאפשר את תחילת העבודות במקום. במסגרת פרויקט הנדל"ן, יוקמו שלושה בנייני מגורים לצד שטחי מסחר חדשים
מערכת ice | 
תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג' (צילום שלומי יוסף, באדיבות קבוצת חג'ג')
חברת הנדל"ן קבוצת חג'ג' מדווחת היום (רביעי) על יישום התוכנית להקמת יותר מ-1000 יחידות דיור חדשות בתל-אביב. אחרי שהכריזה על קבלת היתר הוועדה לחפירה ודיפון במגדל שצפוי לקום ברחוב איינשטיין, במתחם EINSTAIN TOWER, מדווחת הקבוצה על קבלת היתר סופי ומלא שיאפשר את תחילת העבודות במקום.
הפרויקט המדובר נמצא בקצה המערבי של רחוב איינשטיין ובפינת רחוב אבן גבירול, ובו צפוי להיבנות מגדל שיתנשא לגובה 33 קומות ועוד שני בניינים בגובה 14 קומות כל אחד, כך שבסך הכל צפויות להיבנות כ-300 יחידות דיור.
לצד הפרויקט המיוחד של קבוצת חג'ג', שטחי מסחר חדשים צפויים להיבנות באזור. במרכז הקומפלקס שבו יוקמו שטחי מסחר ויחידות דיור חדשות, צפויה לקום שדרת קניות יוקרתית שתיבנה במתחם ענק, דבר שיעניק לדיירים אפשרות ליהנות משילוב ייחודי של רמת מגורים יוקרתית.
כזכור, מוקדם יותר החודש, הודיעה  קבוצת חג'ג' על התרחבות המשמעותית בתחום ההתחדשות העירונית, זאת במסגרת עסקה שבה תוכל לרכוש את השליטה בחברת צים-בהרי. אותה עסקה תעניק זכויות בנייה לפרויקטי נדל"ן שונים ברחבי המדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה