השוק

האחים חג'ג' בעסקה גדולה עם עדי צים - כל הפרטים

האחים חג'ג' רכשו 30% מחברת בת של עדי צים שעוסקת בתחום ההתחדשות העירונית; הרכישה מתבצעת במחירים גבוהים וזה נתון מעודד להתפתחות שוק הנדל"ן בישראל
ניצן כהן | 
צחי ועידו חג'ג', קבוצת חג'ג' (צילום טל ציקורל, shutterstock, pixabay)
האחים צחי ועידו חג'ג' רכשו שליש ממניות חברה בת של עדי צים שעוסקת בפיתוח נדל"ני בתחום ההתחדשות העירונית. 
במסגרת העסקה ירכשו צחי ועידו חג'ג' 30% ממניות החברה הבת ב-56 מיליון שקל ובנוסף הם קיבלו אופציה להגדיל את ההשקה עד ל-50%. למעשה קבוצת חג'ג' מגדילה משמעותית את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית והופכת להיות אחת מהחברות הגדולות בתחום כשההתמקדות שלה תהיה בתחום המגורים אבל לא רק.
 
בין הערים שבהן תרחיב החברה את פעילותה, בזכות השותפות החדשה עם חברת צים בהרי נדל"ן נמנות הערים המרכזיות והגדולות ביותר בארץ, ובהן: תל אביב, חיפה, באר-שבע, ראשון-לציון, פתח תקווה, רחובות, רמלה, לוד, רמת השרון, כפר סבא, חולון, נתניה, טירת הכרמל ועוד, ובכך מרחיבה חג'ג' את פריסתה מעבר לגוש דן, שם היתה ממוקדת עד היום.
על פי תנאי העסקה תזרים חג'ג' סכום של ­­81 מיליון ₪ לצים בהרי ולחברה נוספת שבשליטתה. לחברה ניתנו 30 יום לשם ביצוע הליך בדיקת נאותות. קבוצת חג'ג' צפויה להשוות הלוואות בעלים בחלקה היחסי בחברה, צעד אשר יחזק את איתנותה הפיננסית של החברה להמשך פעילותה. בנוסף בכוונת צים בהרי לצאת לגיוס אג"ח ו/או הנפקת מניות לציבור. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה