נדל"ן ותשתיות

רוצים לקנות בית ב-4 שקלים? בעיר הזו תוכלו, אבל בתנאי אחד

העיירה הצרפתית סיינט אמנד מונטרון מוכרת בית בגודל 77 מטר רבוע תמורת יורו אחד או 1.07 דולר ארה"ב. זה בית דו-מפלסי עם שני חדרי שינה וחדר רחצה אחד וחצי. הנכס כולל גם חצר ומוסך, על פי Ouest France, והוא ממוקם במרכז העיר של העיירה הקטנה. אבל מה הקאץ'?
מערכת ice |  1
נהר הסיין בפריז (צילום freepik)
כבר כמה שנים, מדינות בכל רחבי העולם הפכו לוויראליות על מכירת נכסים נטושים או רעועים בסביבות דולר אחד - מחיר סמלי לרוב. המטרה של תוכניות אלה היא למשוך קונים ולעזור להפוך אוכלוסיות מתכווצות. עיירות באיטליה עשו זאת מספר פעמים ועכשיו עיירה קטנה בצרפת יוצאת לריצה שנייה בתוכנית בית משלהן בסך דולר אחד בלבד.
העיירה הצרפתית סיינט אמנד מונטרון מוכרת בית בגודל 77 מטר רבוע תמורת יורו אחד או 1.07 דולר ארה"ב. זה בית דו-מפלסי עם שני חדרי שינה וחדר רחצה אחד וחצי. הנכס כולל גם חצר ומוסך, על פי Ouest France, והוא ממוקם במרכז העיר של העיירה הקטנה.
 
בדומה לחלק מהעסקאות האחרות באירופה, הבית הזה צריך עבודה רצינית. לא גרה בו כבר 12 שנים, והעירייה מעריכה שזה יעלה כ-136,180 דולר לשיפוץ. גם רוכשי בתים המעוניינים צריכים להיות מוכנים לעבור בסופו של דבר לסן-אמנד-מונטרונד.
העיירה המונה כ-9,000 איש מחפשת את הבעלים החדש של הבית להיות "מועמד רציני שיש לו תוכנית לחיים בסן-אמנד-מונטרונד, שבאמת רוצה להתיישב שם", פרנסיס בלונדיאו, סגן הממונה על תכנון ערים. , אמר ל- Ouest France.
"מערכת זו נועדה לעודד שיפוץ מבנים ישנים, לצמצם את מספר הדירות הפנויות ובעיקר להחיות את מרכז העיר", אמר. הבקשות נפתחו ב-1 באפריל ויתקבלו עד ה-15 ביוני. על המעוניינים להגיש מועמדות לכלול בחבילות הבקשה שלהם תוכניות שיפוץ ומידע מפורט על מימון.
והנה הקאץ', לפי הבקשה, מי שיבקש להפוך את הנכס לבית שני או להשכירו יידחה. העירייה רוצה שמישהו יחיה בבית לפחות 10 שנים. "המטרה היא שהבעלים החדש ישתתף בחיי השכונה", אמר בלונדיאו. קונים פוטנציאליים יכולים לבקר בנכס החל מה-15 במאי. לאחר מכן, העיר מקווה לבחור את בעל הבית החדש עד ספטמבר ולהחתים מסמכים בינואר 2025.
לאחר חתימת השטר, על השיפוצים להתחיל תוך חמישה חודשים ולהסתיים עד יולי 2028. הקונה הנבחר יהיה זכאי להגיש בקשה לסיוע כספי לשיפוץ הנכס אך עליו לעמוד במספר קריטריונים שנקבעו בבקשה, לרבות שימוש בבעלי מלאכה מקומיים לצורך העבודה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ופרטים למי פונים?
    אריה 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך מגישים?
    סגור