נדל"ן ותשתיות

בסך 102 מיליון שקל: מגדל ביטוח בעסקת נדל"ן חדשה

מגדל ביטוח ופיננסים ממשיכה להעמיק את פעילותה בתחום הנדל"ן הלוגיסטי: רוכשת מחברת אורשר מחצית מהזכויות בבניין לוגיסטי באזור תעשייה ניר גלים  בלמעלה מ-100 מיליון ש"ח  
מערכת ice | 
איזור התעשייה (צילום יחצ)
מגדל ביטוח ופיננסים מודיעה על עסקה חדשה בתחום הנדל"ן הלוגיסטי במסגרתה היא ורוכשת 50% מהזכויות בבניין לוגיסטי במושב ניר גלים במועצה אזורית חבל יבנה, הסמוך לאשדוד.  את הזכויות בנכס רוכשת מגדל מידי חברת אורשר ניר גלים בע"מ, חברה מקבוצת אורשר-ברותים בתמורה לכ- 102 מיליון ש"ח.  
המבנה ממוקם במגרש בשטח של כ- 24.50 דונם, עליו בנוי מתחם לוגיסטי המשמש מחסן ערובה, מרכז הפצה, משרדים ושטחי פריקה בשטח כולל של כ- 25,000 מ"ר. הנכס משמש מחסן הפצה ומצוי בקרבה לנמל אשדוד ולכן אף משמש כבונדד מאושר עבור סחורה שטרם שוחררה ע"י המכס.
העסקה תתבצע כמתכונת תואמת לעסקת Sell and Leaseback, קרי השכרת הנכס בשלמותו לחברות מקבוצת המוכר, כאשר הנכס יושכר במלואו לאורשר מחסני ערובה 1985 בע"מ וברותים תעשיות עץ בע"מ, חברת אם של חברות אורשר לתקופת שכירות של 12 שנה וכן שתי אופציות לתקופה נוספת של 5 שנים כל אחת. 
 
ארז מגדלי, מנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח ופיננסים, מסר: "זיהינו את תחום הלוגיסטיקה כאפיק נוסף עבורנו כחלק מהאסטרטגיית הקבוצה להגדלת תיק הנדל"ן המניב כנכס ריאלי בתיקי ההשקעות המציג תשואה נאה ויציבה לאורך זמן, הן בישראל והן בחו"ל. זוהי עסקת הלוגיסטיקה החמישית בישראל שאנו מבצעים בשנים האחרונות. העלייה בביקושים לשטחי הלוגיסטיקה ממשיכה להיות מורגשת בשטח ולכן יש לנו אמון רב באפיק זה בישראל ובכוונתנו להמשיך ולהרחיב את פעילותנו בתחום. אנחנו שמחים על העסקה עם קבוצת  אורשר-ברותים ומצפים להמשך שיתוף פעולה הדוק עמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה