נדל"ן ותשתיות

אלמוגים זכתה במרכז ענק של פינוי בינוי בחיפה

אלמוגים הוכרזה כזוכה במכרז של פרויקט פינוי בינוי בשכונת קרית אליעזר בחיפה של 640 יח"ד. מדובר בפרויקט ענק שיתפרס על 88 דונם בנוי למגורים ומסחר וזה המכרז השני שהיא תופרת השבוע
אריאל נוי | 
אלמוגים פינוי בינוי
אלמוגים מדווחת על זכייה נוספת במכרז פינוי בינוי גדול: הקבוצה זכתה במכרז של פרויקט פינוי בינוי בשכונת קרית אליעזר בחיפה של 640 יח"ד. זכייה זו מצטרפת לזכייה עליה דיווחנו רק אתמול בפרויקט של עזרה ובצרון לבניית 315 יח"ד בתל אביב. פרויקט קריית אליעזר, הכולל כיום 160 יח"ד, צפוי לכלול בסיומו 5 בנייני מגורים בני כ-16-28 קומות ובסה"כ 640 יחידות דיור וכ-88,000 מ"ר שטחי מגורים ומסחר.
חברת אלמוגים דיווחה היום (יום שני 5 ביולי 2021) כי, זכתה בהליך הזמנה של חברת שקמונה, חברה ממשלתית בבעלות משותפת עם עירית חיפה, המייצגת את בעלי הזכויות של 160 דירות בשכונת קריית אליעזר בחיפה, להקמת פרויקט התחדשות עירונית במתכונת פינוי בינוי.
במסגרת הפרויקט ייהרסו 160 יח"ד ב- 7 בנייני שיכון וייבנו במקומם 640 יח"ד בתמהיל מגוון ב- 5 בניינים בני 16-28 קומות כל אחד. כמו כן, הפרויקט יכלול שטחי מסחר. סך היקף הבניה כולל עומד על כ- 88,000 מ"ר.
מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים: "מיכל גור: "הזכייה בפרויקט קריית אליעזר חיפה מסמל עבורנו רבות. אנו רואים חשיבות רבה בפיתוחה של העיר חיפה בה צמחו בעלי החברה, מריו ז'זול ועמי בר משיח. חיפה צפויה בשנים הקרובות לעבור מהפך של ממש בתחום ההתחדשות העירונית ברחבי העיר על פי תוכניות האב המתוכננות לכל שכונה אותן מקדמת במרץ ראשת העיר עינת קליש".
החברה תפעל להחתמת בעלי הדירות בפרויקט על הסכם שיכלול תנאים מתלים המקובלים בפרויקטים מסוג פינוי בינוי וביניהם: התקשרות עם הרוב הדרוש בחוק מקרב בעלי הדירות הקיימות (למועד הדו"ח הרוב הנדרש עומד על שיעור של 80%), קבלת היתר בניה, התקשרות בהסכם ליווי בנקאי לפרויקט ופינוי כלל הדירות הקיימות, בהתאם ובכפוף להסכם המפורט שיחתם עם בעלי הדירות.
את חברת שקמונה ליווה במכרז משרד רון ברנט ושות' המוביל את תחום ההתחדשות העירונית בחיפה והצפון והמייצג את בעלי הדירות במתחם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה