נדל"ן ותשתיות

עסקת קומבינציה ענקית בנתניה: בהשקעה של 850 מיליון שקלים

עסקת קומבינציה, בשותפות שווה, מול בעלי קרקע פרטיים בנתניה. במסגרת העסקה, יוקם פרויקט עירוב שימושים חדש שיכלול שטחי מגורים, מסחר ותעסוקה. מנכ"ל אפריקה התחדשות עירונית: "אנו גאים באמון שאנו מקבלים מבעלי הקרקע"
אריאל נוי |  4
אסף סימון מנכ''ל אפריקה התחדשות עירונית ורונן עקביה מנכ''ל בית וגג (צילום בית וגג)
חברת אפריקה התחדשות עירונית, חברת הבת של קבוצת אפריקה ישראל מגורים וחברת בית וגג מדווחות על חתימת עסקת קומבינציה, בשותפות שווה, מול בעלי קרקע פרטיים בנתניה.
במסגרת העסקה, יוקם פרויקט עירוב שימושים חדש שיכלול שטחי מגורים, מסחר ותעסוקה. על פי התוכנית, הפרויקט יכלול 6 מגדלי מגורים בגובה של כ-30 קומות כל אחד, עם 735 יחידות דיור על פני שטח של כ-80,000 מ"ר. בנוסף, יוקמו שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-5,000 מ"ר במקום. עלות ההשקעה המוערכת בפרויקט צפויה להיות כ-850 מיליון שקל, כשההכנסה צפויה להיות מעל למיליארד שקלים.
הפרויקט מתוכנן ע"י משרד אדריכלים אלונים-גורביץ, על קרקע בשטח של כ-48 דונם במתחם 3, הסמוך לשכונת אגמים בנתניה ומהווה חלק מתוכנית העיר.
התכנית תכלול בשלב הראשון כ-6,300 דירות חדשות, מרכז עסקים ראשי, שטחי ציבור ומסחר.
מדובר באחת מעתודות הקרקע הגדולות והמבוקשות בעיר, שתהפוך לרובע עירוני חדש, שיקשר בין ציריה הראשיים של נתניה. השכונה, שצפויה להיקרא "כוכב הים", תשתרע על שטח כולל של כ-780 דונם בין הרחובות היהלומן אברמס, שדרות בן צבי במזרח, בן גוריון במערב ושכונת נווה עוז בדרום.
את אפריקה התחדשות עירונית ובית וגג מייצגים עורכי הדין יוסי פלח, יהונתן טוטיאן, איה חכמון ודודו ג'ואן. את בעלי הקרקע מייצגות עורכות הדין נעה קלאו לוין ועידית הגלר ממשרד עוה״ד גדעון פישר ושות׳.
אסף סימון, מנכ"ל אפריקה התחדשות עירונית: "אפריקה התחדשות עירונית ממשיכה בתנופת הצמיחה בעיר, אנו גאים באמון שאנו מקבלים מבעלי הקרקע במתחם שצפוי להיות מרכז העיר החדש של נתניה. היקף החתימות הנרחב ומהירות ההצטרפות מעידה על האמון העמוק בשותפות בין אפריקה התחדשות עירונית לבין בית וגג וביכולות המשותפות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קומיבינציה
    אני יהודיה 08/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זו לא עסקת קומבינציה אלא קביעת עובדות בשטח להעביר את אשפת נתניה לשכון וותיקים. מלבד תחנת האוטובוסים שתקום כאן בוותיקים יעבירו את כל מרעין הבישין לאזור מגורים. לא קומבינציה אלא שקר. לזה קוראים שפיכות דמים. איך אומרת שקד בנושא הקורונה אפשר להכיל את המתים. גם עירית נצניה וצוות הקומבינה עושים אותו דבר. מה אכפת להם ששכונת ווציקים תהפוך למזבלה במילא היא חא עושה כחום. ואגב אחת מהקומבינות שלה זה לטפל באחובות סירקין גאץ ועוד רחובות ליד אזור האשםה והתחנה שאמור לקום. יעני היא מטייחת אותנו. עובדת עלינו בעיניים. שימו לב רק לפני כארבע שנים היא רצםה מדרכה ברחוב גרץמאחרי כ-שבעים שנה. נראה לכם הגיוני. אצלה הכל מתוכנן. רני מתביעשת שאת ראש עיר שלנו. לכי הביתה. סיימת כבר עשר קדנציות. די מספיק.
    סגור
  • 3.
    כרגיל מזניחים את פשוטי העם. אגמים צמוד לדר סטופ
    ציוני 08/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שעשו להורים שלנו ככה עושים היום לתושבים הותיקים ולאטיופים.. מקווה שראשת העיר ישנה טוב בלילה
    סגור
  • 2.
    שגעון
    גיו 08/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שמכיר את האזור יודע שמדובר בשטח לא מאד גדול בו כבר עכשיו בשלבי בניה כמה מגדלים.מנגד ישנה רק יציאה אחת לכיוון ת"א ותוספת המגדלים והמסחר המתוכננת תביא לעומס בלתי נסבל.זאת בניה ללא תכנון מקיףובלי פתרונות תחבורתיים.חבל
    סגור
  • 1.
    אסף סימון הנוכל והנחש
    ירדנה 08/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איש רע מיסודו. אפריקה איבדה כל ערכיות אז שהאיש הזה מונה לתפקיד. ביזיון
    סגור