נדל"ן ותשתיות

רמלה מתרחבת: זו החברה שתבנה אלף דירות במערב העיר

אחרי שאתמול דווח על קידום פרויקט התחדשות עירונית ברמלה, רשות מקרקעי ישראל מכריזה על זכיה במכרז לבניית קומפלקס מגורים ענק במערב העיר
מערכת ice | 
מערב רמלה (צילום ניר קוץ אדריכלים)
ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל, הכריזה הבוקר על תוצאות מכרז הייזום לרכישת זכויות חכירה לקידום תכנון מתחם על שטח של כ-180 דונם ולמימוש בנייתן של כ-930 יח"ד בשכונת מערב רמלה. הועדה קיבלה עבור המכרז לפרויקט הספציפי, עשר הצעות ומתוכן נבחרה הזוכה.
התכנית מייעדת שטח בהיקף של כ-155 דונם כוללת כ-950 יח"ד בבינוי מרקמי בגבהים של 8-10 קומות ובנוסף כ-250 יח"ד מיוחד וכן בנוסף שטחי ציבור שטחים מסחריים ושטחים פתוחים לרווחת התושבים. בנוסך התכנית מסדירה שבילי אופניים והולכי רגל ומחברת את השכונה לכביש 200 בכדי לעודד הליכה רגלית, תנועת אופניים ושימוש בתחבורה ציבורית.
הזוכה ישלם לרשות מקרקעי ישראל 165,648,702 שקל (לא כולל מע"מ) ועוד הוצאות פיתוח בסך 147,718,715 שקל.
 
אתמול דווח על פרויקט פינוי בינוי של חברת גבאי ברמלה בהיקף של 1,455 דירות הוכרז בוועדת השרים לענייני פנים ויקודם בותמ"ל (הועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור), ובכך יקוצר זמן התכנון באופן משמעותי.
הפרויקט המדובר נמצא בין הרחובות וייצמן, בר אילן, הרב מימון והרב קוק ובסמוך לתחנה העתידית של המטרו. כיום בנויים בו 14 בניינים מתוכם 12 בנייני רכבת ובסך הכל 274 דירות. במקום אלה יבנו 6 מגדלים בני 25 קומות, 6 בניינים מרקמיים של עד 8 קומות בנוסף יוקם מבנה תעסוקה בסמוך לתחנת המטרו, מבני ציבור ואת ציר ויצמן ילוו שטחי מסחר. בעלי הדירות בפרויקט יקבלו תוספת של 12 מ"ר לדירה, מרפסת שמש בשטח 12 מ"ר, חניה ומחסן. מדובר בשתי בשורות נדל"ן לעיר רמלה, שמשמעותם תנופת בניה בטווח הקרוב בעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה