נדל"ן ותשתיות

הישג לאלדר שיווק: מקום ראשון בדירוג משווקי הנדל"ן

זו השנה השמינית ברציפות שאלדר שיווק נדל"ן נבחרת למקום הראשון בדירוג של חברת המידע העסקי CofaceBDI, מבין החברות העוסקות בשיווק פרויקטים נדל"ניים
מערכת ice | 
רוני כהן (צילום יחצ)
קופאס בי.די.אי דירגה במקום הראשון את "אלדר שיווק פרוייקטים" בדירוג שיווק פרוייקטי נדל"ן לשנת 2021. אלדר עקפה ברשימה את דרא-פרוייקטים, קבוצת סן-חן, בורלנדיה יעוץ שיווק נדלן וקבוצת משגב.
זו השנה השמינית ברציפות שאלדר שיווק נדל"ן נבחרת למקום הראשון בדירוג של חברת המידע העסקי CofaceBDI, מבין החברות העוסקות בשיווק פרויקטים נדל"ניים. לפי דירוג BdiCode, אלדר היא החברה הגדולה בישראל בתחום שיווק פרויקטים למגורים.
 
אלדר שיווק הוקמה בשנת 1999, ויו"ר החברה והמייסד הינו עמיר שאלתיאל. שותף ומנכ"ל החברה: רוני כהן.
"זו אמנם הפעם השמינית, ואנחנו לא לוקחים את הבחירה כמובנת מאליה. כמו שאומר הסלוגן של אחד הבנקים, להיות מספר אחת זה מחייב, וככה בדיוק אנחנו מרגישים. שוב ושוב אנחנו מוכיחים בעיקר לעצמנו שגם ב'שוק עולה', בעבודה קשה ומסורה עם חדוות יצירה ואהבה למקצוע, ניתן לייצר בידול מנצח שתורם להשבחה ולהצלחת המכירות בפרויקטים", אומר מנכ"ל אלדר שיווק, רוני כהן. "אני שמח וגאה בחברה ובעובדים הנפלאים שלנו על ההכרה ביכולות ובתרומה של אלדר להצלחת השיווק והמכירות של פרויקטים רבים אותם אנו משווקים עבור לקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה