נדל"ן ותשתיות

מרעננה עד הכנרת: פרויקט פינוי-בינוי עבר לשיווק סופי

חברות אשלי – לירן החלו בפינוי 30 יח"ד ישנות ובניית 90 יח"ד חדשות בפרויקט ME בורוכוב כנרת בעיר. במקביל החל שלב השיווק האחרון בפרויקט
מערכת ice | 
פרויקט מי כנרת בורוכוב - אשלי לירן (צילום VIEWPOINT)
חברות אשלי – לירן מקבוצת אשר אלון ורוני בריק, מדווחות על שלב השיווק הסופי בפרויקט ME בורוכוב כנרת ברעננה, במסגרתו יוצעו 90 הדירות האחרונות של הפרויקט לשיווק.
השלב הנוכחי כולל פינוי 30 דירות ובמקומם בניית 3 בניינים בגובה של 9 ו-10 קומות. על פי התב"ע, היזם התחייב ל-20% דירות קטנות גם בשלב ג' האחרון. מחירי הדירות משקפים עלות של כ-31 אלף שקל למ"ר בממוצע.
מדובר בפרויקט הראשון בעיר שנבנה בהתחדשות העירונית בשיטה המשלבת פינוי-בינוי, בינוי-פינוי וקומבינציה הממוקם בשכונת קריית אליהו שבסמוך למשכן העירוני למוזיקה ואומנויות ולתיכון מור (מטרווסט).
הפרויקט כולל הריסת 3 בנייני רכבת עם 48 יחידות דיור ומסעדת "בורוכוב 88" המיתולוגית שפעלה במקום. במקומם נבנים 6 בניינים הכוללים 173 יחידות דיור.
 
בשלב א', נהרס תחילה בניין של 18 דירות ובמקומו הוקמו 2 בניינים עם 64 דירות שעתידים להתאכלס ברבעון הראשון של שנת 2022, בו יתאכלסו גם הדיירים הוותיקים של בורוכוב. שלב ב' כלל קומבינציה עם הריבוע הכחול ובמסגרתו נבנו 19 דירות.    בכל הנוגע לנפחי הפרויקט, דירות 3 חדרים מוצעות בגודל של כ-80 מ"ר ומרפסת של כ-14 מ"ר; דירות 4 חדרים מוצעות בגדלים שונים בין 93 מ"ר ל-105 מ"ר עם מרפסת של כ-12 מ"ר; דירות 5 חדרים מוצעות בגודל של 120-130מ"ר ומרפסת של 12 מ"ר, וכן מבחר דירות גן (4,5,6) עם שטח גינה של בין 100- 200 מ"ר.

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא
שיכון עממי – שכונת קריית אליהו, ממוקמת בצדה המזרחי-צפוני של רעננה ומשמשת כמעין בועה ירוקה וייחודית בתוך העיר עם קוטג'ים צמודי קרקע. בשכונה יש בתי ספר, גני ילדים, שטחים ירוקים, מוסדות קהילתיים, פארקים וגינות ציבוריות המעניקות תחושה של שכונה ירוקה בלב אזור אורבני. 
עינת אלון, סמנכ"לית באשלי: "אנו רואים כיצד סוף סוף לאחר למעלה מעשור, פרויקט כנרת-בורוכוב בשלבי בנייה מתקדמים מאוד. ייזום הפרויקט דרש גמישות מחשבתית ויצירתיות, המורכבות נובעת מהעובדה שהוא נבנה בשלושה שלבים ובשלוש שיטות: פינוי-בינוי, קומבינציה ובינוי-פינוי. מחד, השיטה מאפשרת לחלק מהדיירים להיכנס לדירות החדשות מבלי לגור בדירה שכורה בתקופת הבנייה, ומאידך, תהליך כזה מאריך את  משך הפרויקט בכ-36 חודשים נוספים, זאת בשל העובדה שהתחלת בניית רוב יח"ד לשיווק (שלב ג') מתאפשרת רק לאחר פינוי בעלי הדירות בתהליך הבינוי פינוי והריסת הבניינים הישנים".
עוד הוסיפה כי "אני שמחה ונרגשת מאוד שהדיירים הוותיקים, שיושבים בבניינים הישנים ועוקבים מבעד לחלון, בבניית שלב א' וב' של הפרויקט, בהם מצויות הדירות החדשות שלהם, יוכלו בחודשים הקרובים להיכנס אליהן. בהתייחסות לשיווק ציינה אלון כי "מדובר בפרויקט ייחודי ברעננה בפרט ובארץ בכלל, מכוון שנבנים בניינים של עד 8 קומות בשכונת צמודי קרקע כאשר אין באזור בניינים אחרים אשר חוסמים את הנוף הנשקף מהדירות, זהו אזור מבוקש מאוד ברעננה, יש ביקושים רבים מצד קהלי יעד מגוונים מתוך העיר ומהסביבה הקרובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה