נדל"ן ותשתיות

בי-אביב השלימה גיוס של 130 מיליון דולר בארה"ב

חברת בי-אביב (Be-Aviv) מקבוצת אביב מרחיבה את פעילותה בארה"ב וגייסה את הסכום לקרן חוב מגובה נדל"ן. ומי החברות שהשקיעו בקרן?
מערכת ice | 
בן הרלב (צילום יחצ)
בי-אביב מרחיבה את פעילותה ומקימה קרן השקעות חוב מגובה נדל"ן בארה"ב. החברה השלימה סבב גיוס ראשוני של 130 מיליון דולר בהובלת המשקיעים המוסדיים מנורה מבטחים ולאומי פרטנרס, ומתעדת להרחיב במהלך שנת 2022 את בסיס המשקיעים בקרן.
חברת בי-אביב פועלת בניו יורק משנת 2014 והיא מנוהלת על ידי בן הרלב ואייל אפשטיין. החברה מתמקדת במטרופולין ניו יורק הן בייזום פרויקטים למגורים והשבחה של נכסים קיימים והן בהעמדת אשראי מגובה נדל"ן למגורים.
מאז הקמתה יזמה בי-אביב פרויקטים של דיור להשכרה בעיר ניו יורק והעמידה אשראי מגובה נדל"ן בסך של כ- 750 מיליון דולר. הניסיון רב השנים של קבוצת אביב בהקמת פרויקטים הנדסיים מורכבים ורחבי היקף בארץ ובעולם, לצד נוכחותם הפיזית של השותפים המנהלים והצוותים המקומיים, אפשרו לבי-אביב לצמוח בקצב מהיר במרוצת השנים האחרונות ולהקים פורטפוליו של נכסי מגורים מניבים לצד פעילות חוב ענפה, מגובה בנכסי נדל"ן.
לדברי בן הרלב, מייסד ושותף בחברת 'בי אביב': "אסטרטגיית ההשקעה של הקרן תמשיך את מדיניות ההשקעה הקיימת, אשר הניבה עד עתה תשואה דו ספרתית, והיא מתבססת על תחום ההתמחות של הקבוצה במטרופולין ניו-יורק - נכסי נדל"ן למגורים, אשר להם פרופיל סיכון נמוך משמעותית ממסחר, משרדים וממלונאות".
עוד הוסיף כי "כ- 75% מהאשראי שיועמד על ידי הקרן יגובה בנכסי מגורים ו-70% מהאשראי שיוקצה יהיה לנכסי נדל"ן במטרופולין ניו יורק: האזור הגיאוגרפי בו הקבוצה מתמחה, ואשר בו משרדיה ממוקמים. הקמת הקרן המתמחה במתן חוב מגובה בנכסי נדל"ן למגורים, הנה חלק מהתוכנית האסטרטגית של בי-אביב להרחיב את הפעילות בה החברה מתמחה ובד בבד להרחיב את שיתופי הפעולה הפוריים שיש לקבוצה עם מוסדות פיננסים וגופים מוסדיים. פעילות הקרן תסייע בשיפור הליך העמדת האשראי לבסיס הלקוחות הקיים והרחבת בסיס הלקוחות של הקבוצה בארצות הברית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה