נדל"ן ותשתיות

איפה נמכרו 9 דירות להייטקיסטים תוך חודשיים בלבד?

אלטנוילנד תקים בניין בוטיק יוקרתי בנווה צדק בתל אביב, אנשי ההייטק לא נשארו אדישים. מה שווי הדירות שנמכרו ומה גודל המגרש במתחם?
אור בוקר |  1
פרויקט יצחק אלחנן 14-16 בתל אביב של חברת אלטנוילנד. הדמיה: 3D design
חברת אלטנוילנד תקים בניין בוטיק בן 17 דירות ברחוב יצחק אלחנן 14-16 בשכונת נווה צדק בתל אביב. מדובר במגרש בגודל של כ-600 מ"ר, אותו רכשה החברה בשנת 2019 תמורת 38.6 מיליון שקל. כיום יש במתחם חניון ובית ישן שהחברה מתכוונת להרוס. אלטנוילנד קיבלה בימים האחרונים היתר בנייה לפרויקט והיא צפויה להתחיל בקרוב בעבודות בשטח.
הפרויקט שתוכנן על ידי האדריכל יניב פרדו כולל קומת מסחר, דירות קטנות בנות 2-3 חדרים המשתרעים על פני 50-64 מ"ר, 2 פנטהאוזים ו-2 דירות גן. עד כה נמכרו 9 דירות בהיקף כספי כולל של כ-40 מיליון שקל, זאת תוך חודשיים בלבד, בעיקר לאנשי הייטק המחפשים דירת נופש או דירה שנייה במיקום מרכזי בתל אביב. שאר דירות היוקרה מוצעות למכירה במחיר התחלתי של 70 אלף שקל למ"ר. בתקופה הקרובה ייפתחו לשיווק גם הדירות המיוחדות בפרויקט - הפנטהאוזים ודירות הגן.
לדברי ערן לוי, מנכ"ל החברה ושותף מייסד: "רחוב יצחק אלחנן צפוי לעבור בשנים הקרובות מהפך. מגרשי החנייה והבתים הרעועים יוחלפו בבניינים יוקרתיים. בנוסף, עיריית תל אביב מתכננת לשדרג את הרחוב על ידי הרחבתו, בניית מדרכות רחבות להולכי רגל, סלילת שבילי אופניים ויצירת רצף מהים לנווה צדק ועד לסיטי של תל אביב - שדרות רוטשילד. השדרה תסגור מעגל סביב תל אביב ההיסטורית ותהווה למעשה את השדרה החדשה הראשונה שנבנתה בעיר מזה 60 שנה".
 
בבעלות אלטנוילנד מגרשים נוספים ברחוב. כך לדוגמה, החברה מתכננת בימים אלה פרויקט יוקרה נוסף על מגרש ביצחק אלחנן 10 – כיום מכון לשטיפת מכוניות. כמו כן, בשכונה עצמה הם מתכננים עוד שלושה פרויקטים בשלבי תכנון מתקדמים.
מהחברה נמסר כי הבנייה תחל בשבועות הקרובים ומדובר באחד הפרויקטים הראשונים בישראל שייבנה על פי תקן בנייה ירוקה ברמה של 3 כוכבים. כזכור, בקרוב המדינה תחייב בנייה על פי תקן בנייה ירוקה של כוכב אחד. פורום 15 הערים הגדולות הכריז כי יחייב לבנות על פי תקן של 2 כוכבים ואלטנוילנד החליטה לאמץ את התקן המחמיר ביותר.
הבנייה הירוקה כוללת בין היתר מערכת לאיתור דליפות, חשמל חכם, מערכת שמנתרת ומטהרת את האוויר בחללים הציבוריים ובדירות עצמן, חניון רובוטי חכם, מערכות חשמל מתקדמות בדירוג אנרגטי נמוך ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    " יצירת רצף מהים לנווה צדק ולסיטי" ?! תמשיכו ללכת ברחוב
    תלכו ותגיעו 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מילים מטופשות . פשוט ללכת בהמשך הרחוב ומגיעים לים . למה צריך תאורים פלצניים כאלה ?
    סגור