נדל"ן ותשתיות

בזק בינלאומי בפרויקט ענק: תספק שירות למדינות ערב

ספקית האינטרנט הגדולה בישראל הודיעה על הסכם בינה לבין ספקית תקשורת הפועלת במדינות ערב, במסגרתו תחובר הרשת של מדינות אלו לאירופה דרך ישראל
יאיר מור | 
רן גוראון מנכ"ל פלאפון יס ובזק בינלאומי (צילום לילך צור דפי דלויה יחצ)
אחרי פרטנר, עכשיו גם בזק בינלאומי הופכת לספקית תקשורת בינלאומית במובן האמתי של המילה: הבוקר (שני) הודיעה החברה כי חתמה על שיתוף פעולה עם ספקית התקשורת המזרח-תיכונית Arc מדובאי, במסגרתו יקימו השתיים יחד רשת תקשורת מהירה בין איחוד האמירויות, בחריין וישראל.
החוזה כולל הסכמה לאספקה הדדית של שירותי תקשורת, כך שהרשת של Arc תגיע לישראל ותקבל כאן אירוח בשרתי בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה במדינה, שגם תקשר את הרשת הענקית של הספקית האזורית לאירופה דרך הסיבים האופטיים של החברה הישראלית. שיתוף הפעולה הזה יאפשר לחברות בישראל ובמדינות המזרח התיכון לתקשר ביניהן ומול אירופה במהירות ויעילות מוגברות, כחלק מהחזון של Arc ליצור רשת תקשורת מזרח-תיכונית מאוחדת.
 
"השותפות של Arc עם בזק בינלאומי היא צעד גדול קדימה בשיתוף הפעולה ההולך וגדל בין ישראל לאיחוד האמירויות", אמר מאהש ג'אישנקאר, מנכ"ל Arc. "הלקוחות שלנו יכולים כעת לקבל גישה מהירה ביותר לאירופה דרך ישראל ולתמוך במשתמשים שלהם באיכות גבוהה, כאשר הם משתמשים באפליקציות ובשירותים שלהם. בזק בינלאומי היא שותפה נהדרת, וזה נהדר לעבוד עם הצוות בישראל. Arc ובזק בינלאומי חולקות חזון של פתיחות והפיכת קישוריות בין כל האזור לחלקה ומהירה ככל האפשר. מכיוון שהמגזר הציבורי והפרטי במדינה והשקעות זרות מגדילים את ההשקעות בתשתיות לתמיכה בטכנולוגיות דיגיטליות מתפתחות, כגון ענן, IoT ו-AI, חיבור חזק עם רשתות אזוריות ובינלאומיות הוא חיוני".
רון גלב, סמנכ"ל חטיבת פתרונות לעסקים ועסקים גלובליים בבזק בינלאומי, הוסיף כי "בחיבור בין Arc ובזק בינלאומי יש הזדמנויות צמיחה אדירות למדינות ולצדדים השונים. אנו משתפים פעולה כדי למקסם את תחום החדשנות הדיגיטלית באזור כולו. Arc חולקת את האמונה שלנו בקישוריות בין-אזורית איכותית ובמתן בחירה חדשה בעת חיבור מקומי וברחבי העולם. הסכם ישראל-איחוד האמירויות הערביות מצא אותנו מוכנים לכניסה לשווקים חדשים, תוך ניצול מיקומה הגיאוגרפי הייחודי של ישראל כמרכז המחבר בין אירופה, אסיה ואפריקה ושווקים נוספים במזרח התיכון. יחד, אנו מספקים ללקוחות בזק בינלאומי וגם ללקוחות Arc את הבסיס להרחבת טווח הרשת שלהם, הרחבת הפורטפוליו שלהם וגישה להזדמנויות חדשות בשווקי מפתח ברחבי המזרח התיכון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה