נדל"ן ותשתיות

שרון סטון תקנה? הבית מהסרט מוצע למכירה

בית יוקרתי שכיכב בסדרה שקרים קטנים גדולים בכיכובה של ניקול קידמן, ובסרט אינסטינקט בסיסי עם שרון סטון, מוצע למכירה בקליפורניה. הבית שוכן על 8.5 דונם, למרגלות חוף הים וכולל יצירות אמנות ורהיטים במיליוני דולרים
מערכת ice | 
שרון סטון (צילום אינסטגרם/ שרון סטון)
בית יוקרתי בעיר כרמל שבקליפורניה מוצע למכירה ב-32.5 מיליון דולר: באתר ביזנס אינסיידר פרסמו כי הבית קנה את פרסומו בסדרה שקרים קטנים גדולים של HBO ובסרט אינסטינקט בסיסי מ-1992 שם שימש כביתה של הדמות הראשית שרון סטון.
הבית שוכן על שטח של 8.5 דונם וכולל חדר כושר, חדר אדים וכולל גם מטבח מאובזר ופינת אוכל עם קירות זכוכית. הבית הוא בגודל 1,125 מטר. הנכס נבנה במקור לפני כארבעים שנה, ב-1983, אך סוכן הנדל"ן שאחראי על המכירה ציין כי הבית עבר שיפוצים מספר פעמים. 
הבעלים הנוכחיים רכש את המקום לפני כארבע שנים בעבור 14 מיליון דולר וערך בו "שיפוץ במיליוני דולרים", כך לדברי סוכן הנדל"ן שסיפר על השיפוץ שכלל הוספת חדר כושר, סאונה, 8 מסכי טלוויזיה באיכות HD ושלושה אזורי ישיבה בחוץ ליד מדורות גן. השיפוץ שדרג גם את הבריכה והוסיף ג'קוזי, תאורה חיצונית ומערכת שמע. הנכס כולל 6 חדרי שינה ו-9 חדרי רחצה.
במרץ האחרון ביקשו תמורתו 26.6 מיליון דולר, אך לפי ספנסר המחיר עלה ל-32.5 מיליון דולר על מנת לשקף את עלויות השיפוץ והמחיר גם כולל גם את הריהוט הקיים, מכשירי האלקטרוניקה ויצירות האמנות. לדבריו, "שווי הריהוט הוא בטווח של 7 ספרות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה