נדל"ן ותשתיות

רעננה בדרך לבניית שכונה חדשה בעיר, זה האישור שהושג

עיריית העיר בשרון הודיעה על קבלת היתר הבנייה לבניין המגורים הראשון בבניית שכונת רע' 2012 בדרום העיר. ראש העיר, חיים ברוידא: "מקפידים להציב לנגד עינינו את משבר הדיור, מתוך רצון לסייע לצעירי העיר"
מערכת ice | 
רעננה 2012 (צילום ארקאפקט עדי בואנו)
עיריית רעננה עם צעד נוסף לקראת בניית שכונת רע' 2012, שכונת המגורים החדשה בדרום העיר. בימים אלו מודיעה העירייה על קבלת היתר הבנייה לבניין המגורים הראשון בשכונה, בממוקם במגרש 2003, המבשר על צעד נוסף לקראת התהוותה.
ההיתר התקבל עבור הקמת מבנה מגורים בן 6 קומות, ובו 12 יחידות דיור. בהתאם למדיניות העירונית ולחזון ראש העיר למתן מענה למשבר הדיור ולזוגות הצעירים בפרט, צפוי הבניין לכלול מתוך כלל יחידות הדיור, שלוש יחידות בשטח של 70-75 מ"ר, לצד תמהיל הדירות שיוצע בשכונה למגוון אוכלוסיות וגילים.
 
זאת ועוד, צפוי להתקבל בימים הקרובים היתר למגרש נוסף, 2009, בו יוקם מבנה מגורים בן 11 קומות עם 47 יחידות דיור, מהן 12 יחידות דיור קטנות בשטח של 70-75 מ"ר. שכונת רע' 2012 החדשה, תחומה בין צמודי הקרקע של רחוב פרדס משותף מצפון לבין כביש 531 מדרום, וצפוי לכלול סה"כ כ- 1500 יחידות דיור מהן כ- 300 יחידות דיור קטנות, המותאמות לצעירי העיר.
ראש העיר רעננה חיים ברוידא: "ברעננה הדיור לצעירים עומד בראש מעיינינו. לצד תנופת הפיתוח, והשכונות החדשות המבשרות על התפתחות העיר, אנו מקפידים להציב לנגד עינינו את משבר הדיור, מתוך רצון לסייע לצעירי העיר, ובהתאמה כוללות השכונות החדשות הקצאת של דירות קטנות המותאמות לצורכיהם. השכונה החדשה, ההולכת וקורמת עור וגידים בימים אלו, תתאם אף היא את התפיסה העירונית, ונבנית מתוך תכנון מושכל וחשיבה על מכלול הצרכים של תושבי העיר, באופן שיוסיף ויצעיד את העיר כעיר מובילה בישראל, ובה שיעור ההגירה החיובית הינו מהגבוהים במדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה