נדל"ן ותשתיות

פינוי-בינוי בריינס נתניה: כ-200 יח"ד בכ-400 מיליון שקלים

הפרוייקט במתחם ריינס, הממוקם בחלק הצפוני-מרכזי של העיר, יפתח את 60 הדירות שיש היום ל-200 יחידות דיור. הדיירים בחרו בחברות Ewave Nadlan וקבוצת קידר לקידום פרויקט הפינוי-בינוי
מערכת ice | 
הדמיית מתחם ריינס בנתניה (צילום PITOM studio)
חברת Ewave Nadlan וקבוצת קידר נבחרו על ידי דיירים לקידום של פרויקט התחדשות עירונית נרחב בנתניה. במסגרת הפרויקט יפונו וייהרסו 6 בניינים ותיקים במתחם ריינס בעיר, הממוקם בפינת הרחובות הרב ריינס ודב הוז. הבחירה בחברות Ewave Nadlan וקבוצת קידר התבצעה בסיומו של מכרז יזמים אותו ביצעו דיירי המתחם בליווי של קבוצת יגאל אלון, המתמחה בניהול של פרויקטי התחדשות עירונית. המתחם הינו חלק משכונת נאות הרצל בנתניה, הממוקמת בחלק הצפוני-מרכזי של העיר.
כיום עומדים במתחם המיועד לפינוי-בינוי מבני שיכונים ותיקים הכוללים 60 דירות, שייהרסו ובמקומן ייבנו כ-200 יח"ד (מספר סופי תלוי באישורה של הועדה המקומית לתכנון ובנייה). בעלי הדירות הנוכחיים יזכו בסיומו של הפרויקט בדירות חדשות הכוללות: תוספת שטח, מרפסות וחנייה. באי כוחם של הדיירים הם עורכי הדין טליה דינה בנבנישתי ועידן זילברבוך, ובאי כוחן של החברות היזמיות הם עורכי הדין אורן ארדמן וחן גרינס ממשרד עו"ד שטיינמץ, הרינג גורמן ושות'. אדריכל הפרויקט הינו אלון מיכאלי. על פי הערכות החברות היזמיות היקף שיווק הדירות בפרויקט יעמוד על כ-400 מיליון שקלים.
 
הליכי ההתחדשות העירונית בנתניה תופסים תאוצה. לצד פיתוח מתחמי מגורים חדשים, ניתן דגש על ידי עיריית נתניה לחידושם של עשרות מתחמי דיור ותיקים בעיר בהיקף של אלפי יח"ד, בדגש על מרכז העיר וחלקיה הצפוניים. במרכז העיר לבדה מתוכננת תוספת פוטנציאלית של 15 אלף יח"ד. עיריית נתניה אף חתמה על הסכם עם משרד הבינוי והשיכון והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית על הסכם מסגרת, שבמסגרתו צפויה העירייה לקבל כ-80 מיליוני שקלים בשנים 2022-2024 לטובת חידוש ושדרוג התשתיות באזורי ההתחדשות.
חברת Ewave Nadlan הינה חברת בת של קבוצת הטכנולוגיה Ewave בבעלותו של רפי גבאי, המשמש כיו"ר החברה, ובשותפות עם אופיר דביר ואסף כהנר. החברה מתמחה בייזום וניהול פרויקטי בנייה והתחדשות עירונית באזורי ביקוש, דוגמת: תל אביב, הרצליה, רעננה, גבעתיים, רמת גן, באר שבע, חריש ועוד. החברה מנהלת בתל אביב לבדה כ-27 פרויקטים, בהיקף של למעלה מ-1,500 יח"ד, הממוקמים בכול העיר – מצפון לדרום, כולל יפו.
חברת קידר מבנים הינה חברה פרטית המתמחה בתחום הייזום והבנייה, בעלת ותק של למעלה מ-50 שנה בענף הבניין ובעלת תואר "רב קבלן" של ארגון הקבלנים והבונים בישראל. את החברה מוביל כיום טל קידר, מנכ"ל ובעלים, דור שלישי למשפחה, יחד עם הסמנכ"ל יובל קידר. לחברה סיווג ברשם הקבלנים בלתי מוגבל לבנייה – הגבוה בישראל, היא בונה בהיקף שנתי של 700-800 יח"ד בשנה, והיא מחזיקה במלאי קרקעות ופרויקטים בהיקף של אלפי יח"ד - בדגש על אזורי השרון ותל אביב.
אסף כהנר, מנכ"ל חברת Ewave Nadlan, ציין כי: "נתניה הינה עיר בעלת פוטנציאל אדיר, בין השאר בזכות הקרבה היחסית שלה למרכזי התעסוקה של גוש דן, וחופי הים בהם התברכה. אלא שמדובר על עיר בת 90 שנה, והדבר מחייב אותה לנקוט בצעדים להתחדשות פניה והתאמת בנייני המגורים לצרכי הדיור המודרניים. בסיומו של פרויקט התחדשות העירונית בעלי הנכסים ודיירי מתחם ריינס ייהנו מדירות מודרניות, בנייני מגורים חדשים, ומאיכות חיים גבוהה". 
 
לדברי טל קידר, המנכ"ל והבעלים של חברת קידר מבנים: "נתניה הינה עיר מובילה בשרון ,ועיר המצויה באסטרטגיה שלנו להתרחבות בפעילות החברה. אני בטוח שפרויקט מתחם ריינס הוא רק הפתיח לזכיות נוספות שלנו בעיר, כבר כיום אנו נמצאים במו"מ לבניית מתחמי התחדשות עירונית נוספים בנתניה. אנו בעלי הידע והמומחיות לקידום מתחמי התחדשות עירונית עם ניהול של עשרות בעלי קרקע, ביצוע בלתי מתפשר עד קבלת המפתח, ואנו מצפים שנוכל לתת לדיירים פה את הערך המוסף של קידר". טל קידר הוסיף כי "אנו מודים לדיירים שבחרו בחברות קידר ו-Ewave Nadlan. נמשיך להוביל את תחום ההתחדשות העירונית באזור השרון ולתת ללקוחותינו את המוצר הטוב והאיכותי ביותר שאנו יודעים לייצר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה