נדל"ן ותשתיות

פרויקט פינוי-בינוי חדש ברחוב מצדה בבת ים

במסגרת הפרויקט, שתבצע חברת גרופית, ייבנו 4 בניינים שיכללו 190 דירות. התמורות לבעלי הדירות כוללות תוספת של כ-25 מ"ר, מרפסת, מעלית וחניה תת קרקעית. הפרויקט צמוד לגן הי״א בבת ים, גינה ציבורית ירוקה ושקטה הגובלת במתחם
מערכת ice |  1
פינוי בינוי רחוב מצדה בבת ים (צילום אלכס לובימוב)
חברת גרופית תבצע פרויקט פינוי-בינוי חדש ברחוב מצדה בבת ים. החברה התמודדה במכרז מול חברות מובילות בתחום, ולפני מספר חודשים החליטו בעלי הדירות כי גרופית היא זו שתוציא אותו לפועל. החברה פועלת כעת להוצאת הרישיונות וההיתרים הנדרשים לביצוע הפרויקט במוסדות התכנון.
 
במסגרת הפרויקט ייהרסו שני בנייני רכבת ברחוב מצדה 6 ו-8 בבת ים, הכוללים ביחד 64 יח"ד, וייבנה מתחם חדש שיכלול ארבעה בניינים בני עשר קומות ובסך הכל 190 דירות. הדיירים הוותיקים יקבלו בניין חדש עם תוספת של כ-25 מ"ר, מרפסת, מעלית וחניה תת קרקעית. עורכי דין מטעם היזם הוא זיו גרומן, ועורך הדין המייצג את בעלי הדירות הוא עו"ד תומר צדוק ממשרד וקסלר ברגמן.
הפרויקט נמצא בצמידות לגן הי״א בבת ים, גינה ציבורית ירוקה ושקטה הגובלת במתחם.
הפרויקט מתאפיין בתכנון ייחודי ויוצא דופן. לדברי האדריכלית שתכננה את הפרויקט, הילה מושלין, ממשרד MASA מושלין סימון אדריכלות וניהול, "הבניינים תוכננו באופן מאוד שונה מהנוף הרגיל בבת ים ובכלל. קומת הקרקע לדוגמה מעוצבת באופן שממשיך את הטופוגרפיה של הגן ותאפשר טיפוס עליו. החזית מעוצבת באופן דינמי וכוללת שינויים בין קומה לקומה. מיקמנו באופן פנימי את האלמנטים שאין יכולת לשנות את המיקום שלהם כמו ממ"ד ומעליות, וזה איפשר לנו משחק עם הקומות השונות ומרווחים משתנים בין הבניינים. תכנון הדירות מאפשר גמישות רבה לדיירים בתכנון המרחב הפנימי שלהם. התכנון התקבל בהתלהבות על ידי הדיירים וגם על ידי העירייה. התהליך שלנו בפרויקט כולל שילוב גדול יותר של הדיירים, ולא כפי שקורה בדרך כלל בפרויקטים של פינוי-בינוי, שהם פוגשים את האדריכל פעם אחת בתחילת הדרך ולא רואים אותו יותר עד לקבלת הדירה".
חברת גרופית, בעלת ותק של מעל ל-47 שנה בשוק הנדל"ן, מקדמת כיום פרויקטים רבים בתחום ההתחדשות העירונית, בין היתר בתל אביב, רמת גן, יבנה, פתח תקוה, רחובות, בת ים, הרצליה ועוד. גרופית מתמקדת בבנייה למגורים – בנייה חדשה, התחדשות עירונית ומקבצי דיור, לצד פרויקטים של משרדים, מסחר, דיור מוגן, מעונות סטודנטים מבנים לוגיסטיים ועוד. החברה פועלת בשורה של ערים ברחבי הארץ, עם צבר של אלפי יחידות דיור.
בת ים היא מהערים המובילות בארץ בהתחדשות עירונית כיום. המיקום הטוב שלה, בצמוד לדרום תל אביב, חוף הים, צירי תנועה מרכזיים וכן תוואי הרכבת הקלה הנבנית, ולצד זאת ריבוי של בניינים ישנים אשר משוועים להתחדשות, הפך אותה לאחת הערים המתחדשות ביותר שיש כיום.
 
לדברי עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית, "אנו מודים לדיירים על הבחירה בנו. בת ים היא עיר מבטיחה אשר צפויה להמשיך ולהתקדם בשנים הקרובות, עם פרויקטים רבים בהתחדשות עירונית ובבנייה חדשה. החיבור לרכבת הקלה יחבר אותה עם מרכזי התעסוקה והבילוי ויאפשר לתושבים תנועה נוחה ללא פקקים. התחדשות עירונית היא הדרך הטובה והנכונה ביותר להוספת יחידות דיור באזורי הביקוש במרכז הארץ, ומאפשרת לתושבים הקיימים להשתדרג לדירה חדשה ובטוחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תשאירו פרטים להתקשרות (ל"ת)
    רוצה פרטים 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור