נדל"ן ותשתיות

זכיתם בדירה בהנחה? זו הבשורה של משרד השיכון

כ-6,200 זכאים שזכו בהגרלה בסבב השני של דירה בהנחה צפויים לקבל את הבשורה במהלך היום, בחודש אוקטובר תפתח הרשמה לסבב נוסף
מערכת ice |  3
דירה בהנחה (צילום פלאש 90)

הבוקר (שני) החלו במשרד הבינוי והשיכון את הליך שליחת הודעות הזכייה למשקי הבית הזוכים בהגרלות, כשבשעות הקרובות מעל ל-6,200 זכאים יקבלו הודעות טקסט בהן הבשורה לה יחלו.

בחודש אוקטובר תפתח ההרשמה להגרלה לסבב השלישי של 'דירה בהנחה' ועד לסוף השנה יזכו אלפי זכאים נוספים. עשרות אלפים זכאים יקבלו עד סוף שנה הבאה הודעות זכייה, כך שכמחצית מ-120 אלף הזכאים שנרשמו בתחילת השנה יוכלו לזכות באפשרות לרכוש דירה בהנחה משמעותית מהמדינה.


כלל הנרשמים להגרלות יקבלו בשעות הקרובות הודעות טקסט, בהן עדכון האם זכו. במהלך הימים הקרובים, תוצאות ההרשמות להגרלות יעודכנו באזור האישי באתר, לאחר העדכון תשלח הודעה טקסט נוספת המיידעת על כך.

בשבוע האחרון התקיימו במשרד הבינוי והשיכון 115 הגרלות, בהן הוגרלו 6,269 דירות במעל ל 25 יישובים ברחבי הארץ. הליך ההגרלה נערך בהתאם לנהלים מחמירים ומוקפדים, במערכת ממוחשבת, ללא מגע יד אדם, בניהולה של ועדה ובפיקוחו של רו"ח חיצוני מוסמך, וחישוב התוצאות מתבצע בחדר הגרלות סגור, בנוכחות ועדת הגרלות המפקחת, בודקת וחותמת על תוצאות כל הגרלה והגרלה.

 
התוצאות ימסרו לנרשמים בהודעת טקסט ובדואר אלקטרוני, עבור כל הגרלה אליה נרשמו. כמו כן, ניתן יהיה לראות את התוצאות באזור האישי באתר האינטרנט, בהם גם מיקום הנרשם בתור הממתינים. האזור האישי באתר האינטרנט יעודכן עם נתוני הזכייה בימים הקרובים.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלסייד (ל"ת)
    חיתאמ 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ההגרלה של ביטוח לאומי לזכאות לדירה
    יצחק פרץ 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצה לישתתף בהגרלה
    סגור
  • 1.
    בלוף
    יוגב 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקרנים ונוכלים
    סגור