נדל"ן ותשתיות

ביקושים ב-1.1 מיליארד שקל לסלע נדל"ן: זה הסכום שגייסה

החברה מתכוונת לגייס 320 מיליון שקל, השלב המוסדי ננעל בריבית שנתית בשיעור של 2.43% עבור אג"ח במח"מ ארוך של 6.2 שנים. שיעור הריבית שנקבע במכרז הינו נמוך משיעור הריבית בו נסחרות איגרות החוב ומשקפת מרווח של 173 נקודות בסיס מאג"ח ממשלתי למח"מ דומה
מערכת ice | 
גדי אליקם מנכ"ל סלע נדלן (צילום אבישי פינקלשטין)
סלע נדל"ן הפועלת כקרן ריט מחזיקה ומנהלת נדל"ן מניב, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הרחבת סדרת אגרות החוב ד'. במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקוש גבוה במיוחד של 1.1 מיליארד ש"ח, מתוכם מתכוונת החברה לגייס סכום של כ-320 מיליון שקל בסך הכל.
סדרות אג"ח הקיימות של החברה מדורגות בדירוג כפול - במעלות בדירוג AA עם תחזית דירוג יציבה ובמידרוג בדירוג Aa3  עם אופק יציב. את ההנפקה הובילו לידר הנפקות, האנטר קפיטל  ווליו בייס חיתום. 
 
גדי אליקם מנכ"ל סלע נדל"ן: מסר "אנו מודים למשקיעים על היענותם הגבוהה בהנפקה. הביקוש הגבוה שנרשם ושיעור הריבית שנקבע, מבטאים לראייתנו הבעת אמון גדולה מצד שוק ההון בסלע נדל"ן כחברה יציבה וחזקה לטווח ארוך. הגיוס יאפשר לחברה למחזר אשראי ולהגדיל את רמת הנזילות שלה”
סלע נדל"ן בע"מ, נוסדה בשנת 2008 כקרן להשקעות בנדל"ן (REIT), המחזיקה ב- 45 נכסים מניבים בישראל בשטח כולל של כ- 480,000 מ"ר הכולל כ- 165,000 מ"ר שטחי חניה. נכסי החברה מושכרים ל- 555 שוכרים וכוללים בנייני משרדים, שטחי מסחר, תעשייה ולוגיסטיקה, מלון, בית חולים סיעודי ומקבץ דיור להשכרה.
לתום שנת 2022 שווי הנכסים המניבים של החברה מסתכם בכ-5 מיליארד שקל ונכסיה נהנים משיעור תפוסה גבוה של כ- 96%. מניות החברה נכללות במדד ת"א 125, מדד ת"א 90, מדד ת"א נדל"ן ומדד תל-דיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה