מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם מרסק את אייל גולן, מהפך מרשים בפסגה

עומר אדם עושה מהפך מרשים במיוחד ועולה לראש רשימת האמנים המואזנים בישראל על חשבון אושר כהן. עדן חסון שלישי, אייל גולן רק במקום הרביעי. וגם: איזה שיר גרף הכי הרבה האזנות ומי האמן המפתיע שכובש את רשימת השירים המואזנים ביותר השבוע? | דירוג ספוטיפיי השבועי של ice
מערכת ice | 
עומר אדם, אייל גולן (צילום פלאש 90/ דוד כהן, אריה לייב אברמס)
דירוג הספוטיפיי השבועי של ice: עומר אדם עושה מהפך מרשים במיוחד ועולה לראש רשימת האמנים המואזנים ביותר השבוע בספוטיפיי, כשהוא עוקף את אושר כהן שיורד למקום השני. עדן חסון ממוקם במקום השלישי, אחריו אייל גולן, ומי שוסגרת את הרשימה היא הכוכבת הבינלאומית היחידה שגם הגיעה אליה - טיילור סוויפט.
בגזרת השירים המואזנים ביותר השבוע, אושר כהן ממשיך לכבוש פסגות ואחרי ששירו "מנגן ושר" כבש בשבועיים האחרונים את רשימת השירים המואזנים ביותר ביוטיוב, הוא עושה את זה גם בספוטיפיי כשהוא כובש את המקום הראשון עם 465,531 האזנות.
במקום השני ברשימת השירים המואזנים ביותר השבוע בספוטיפיי מדורג השיר "פחד אלוהים ישמור" של כפיר צפריר עם 294,303 האזנות. במקום השלישי "משהו אמיתי בעיניים" של אחד הזמרים המפתיעים של התקופה האחרונה, ששון איפרם שאולוב, עם 266,172 האזנות.

את רשימת חמשת השירים המואזנים ביותר השבוע סוגרים השירים "ואיך שלא" של עומר אדם עם 241,197 האזנות, ובמקום החמישי ברשימה, השיר "בואי נדבר", גם הוא של ששון איפרם שאולוב, עם 221,852 האזנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה