מדדים ומחקרים

סקר שביעות רצון: מי חברת הביטוח הפנסיוני המובילה בישראל?

לשכת סוכני הביטוח פרסמה את סקר שביעות הרצון מהשירות בקרב סוכני ביטוח בתחום הפנסיוני. בין היתר הסקר בחן את שביעות הרצון הכללית, משך זמן הטיפול בתביעות והוגנות הטיפול 
ארנולד נטייב |  1
חברות ביטוח (צילום ויקיפדיה)
לשכת סוכני הביטוח פרסמה היום (חמישי), את סקר שביעות רצון מהשרות בקרב סוכני ביטוח בתחום הפנסיוני. הסקר בוצע על ידי מכון שריד דירג בחודש דצמבר 2020, ודירג את רמת השירות של החברות על פי שביעות רצון הסוכנים העובדים עמם וכלל 647 סוכנים.  בין היתר הסקר בחן את שביעות הרצון הכללית ומשך זמן הטיפול בתביעות.
במקום הראשון בשביעות הרצון הכללית מחברות הביטוח בתחום הפנסיוני זכתה חברת איילון עם ציון של 8.18 אחריה כלל עם 7.51, מנורה מבטחים קיבלה 7.04, הראל במקום הרביעי עם 6.95 מגדל במקום החמישי עם 6.42, סוגרות את הרשימה הפניקס עם 6.21 ו-אלטשולר שחם עם 5.54.
במשך זמן הטיפול בתביעות, חברת איילון נמצאת במקום הראשון, עם 8.1, אחריה נמצאת חברת הביטוח כלל עם ציון של 7.79. במקום השלישי חברת הביטוח הראל, מגדל במקום הרביעי, הפניקס במקום החמישי וסוגרת את הרשימה אלטשולר שחם עם 6.09.

קרדיט: צילום מסך מתוך הסקר
בתחום הוגנות הטיפול בתביעות במקום הראשון בשביעות הרצון נמצאת חברת כלל עם ציון של 8.05,  במקום השני איילון עם 8.03, אחריהן במקום השלישי חברת הראל, במקום הרביעי מנורה מבטחים, אחריהן מגדל והפניקס בהתאמה וסוגרת את הרשימה אלטשולר שחם עם 6.42.
בתהליך ניוד הפוליסות בחברה חברת איילון  ממשיכה לשמור על מקומה עם ציון של 8.3, לעומת אלטשולר שחם שבמקום האחרון עם 5.8. בתהליך ביטול הפוליסה בחברה במקום הראשון איילון עם 8.34 כאשר אחריה כלל עם 7.42. אחריהן נמצאות בדירוג מנורה, הראל, מגדל והפניקס בהתאמה. במקום האחרון אלטשולר שחם עם 5.63. בתחום שקיפות חישוב עמלות נמצאת במקום הראשון איילון עם 8.5 ובמקום האחרון הפניקס עם 5.35. אלטשור שחם במדד הזה מגיעה למקום החמישי מתוך שבעת החברות.
ליאור רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני הביטוח: "כמו בכל העולם גם בישראל תוחלת החיים עשתה קפיצה עצומה בעשורים האחרונים. היכולת שלנו לחיות ברווחה, חיים איכותיים וטובים גם אחרי צאתנו לפנסיה תלויה בחיסכון החשוב והגדול ביותר שחסכנו כל ימי חיינו. היום יותר מתמיד נוכח, המגפה ששינתה סדרי עולם, אנחנו מבינים אף יותר את החשיבות. הסוכנים וסוכנות הביטוח הם הראשונים להתאים את החיסכון הפנסיוני לאתגרי העתיד".
אייל פז, יו"ר הוועדה פנסיונית בלשכת סוכני הביטוח: "ב-2019 נרשם גידול של כ 22.7% בנכסי הקרנות החדשות לעומת 2018. בשנתיים האחרונות אנחנו רואים נהירה של הציבור, כולל של הגופים והסוכנים לקרנות הפנסיה תוך ניוד צבירות מביטוחי המנהלים. הרחבת המוצרים הפנסיונים, מעבר הציבור אליהם, הוא הוכחה נוספת לנחיצות הסוכנים והסוכנות ובהיכרותם על המוצרים השונים והתאמתם לציבור"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל. כתב ופרשן בגרוש עם פרצוף מדושן. בן דודו של אברמובי (ל"ת)
    ברוך 12/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור