מדדים ומחקרים

הקריפטו היומי: הגדולים חוזרים לרדת, ריפל מוביל

המטבעות הגדולים ירדו קלות וחצו חזרה את נקודות הציון שהצליחו לעבור אתמול. עם זאת, מבט אל מחוץ לטבלה מראה שייתכן כי הכיוון הכללי של השוק הוא עדיין למעלה
מערכת ice |  1
קריפטו (צילום pixabay)
יממה נוספת של ירידה בשוק המטבעות הקריפטוגרפיים: חמשת המטבעות הבולטים רשמו ירידות מתונות אך חשובות, לאחר שאתמול חצו כמה מהם ציוני דרך חשובים, וחזרו לשערים נמוכים יותר.
המטבע שרשם את הירידה הגדולה ביותר בטבלה היה ריפל, שירד בקרוב לארבעה אחוזים לשער של 70 סנט. עם זאת, הוא עדיין גבוה בכ-11% מהשער שלו רק לפני יומיים. הוא גם שומר על שווי של מעל לשליש מהשיא שלו באפריל.
דוג'קוין, המטבע שהחל כבדיחה ונסק לאחר שקודם על ידי המיליארדרים אילון מאסק ומארק קיובן, ירד בכ-3.4% לשער של 20 סנט, ונשאר על שווי של פחות משליש משיאו במאי, כאשר חצה את רף ה-70 סנט.
המטבע הגדול והחשוב ביותר, ביטקוין, ירד בכ-2.4% לשער של 39,775 דולר וחזר אל מתחת לרף של 40,000 דולר שאותו חצה השבוע כבר פעמיים.
ביננס קוין, המטבע של בורסת מסחר הקריפטו הגדולה ביותר, ירד בשיעור מתון של כ-1.8% לשער של 311.5 דולר.
ו
המטבע השני בגודלו ובחשיבותו, את'ריום, רשם ירידה בשיעור של כ-1.6% ל-2,293 דולר, וחזר אל מתחת לרף 3,300 דולר.
עם זאת, כאמור, מבט על מטבעות בולטים נוספים עשוי לרמז שהירידות של חמשת המרכזיים היום הם לא יותר מתיקון קל לעליות החדות שלהם בתחילת השבוע: כך, למשל, Polkadot עלה ביותר מ-2%, Uniswap באחוז, Theta עלה באחוז , Terra עלה בכמעט 20% ומונרו, אחד המטבעות הוותיקים ביותר, עלה בכ-5.5%. גם מטבעות אחרים עלו, אם כי בשיעורים צנועים יותר, ורוב המטבעות שירדו ירדו בשיעורים זעומים של פחות מ-2%.
גם מבט על המגמות השבועיות נותן סיבה לאופטימיות: בתקופה זו עלה ביטקוין ביותר מ-20%, את'ריום עלה בכ-15%, ביננס קוין ודוג'קוין עלו כל אחד בכ-7%, וריפל עלה ביותר מ-20%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כסף שחור במאות
    ראובן 07/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחבסה של כסף שחור רוב המלבינים צרפתים מנתניה אשדוד אשכלון כל מה שמבריחים בטלמרקטים. מלבינים. בבית קון
    סגור