השוק

הקריפטו היומי: הדוג'קוין בירידה של למעלה מ-8%

האחרי העליות של אתמול בעקבות השמועות שאמזון תתחיל לקבל תשלומים בקריפטו, היום אמזון הכחישה והמטבעות רשמו ירידה. הדוג'קוין רשם את הירידה הגדולה ביותר | הקריפטו היומי
מערכת ice | 
קריפטו
המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים רשמו היום (שלישי) ירידות לאחר שאמזון הכחישה את השמועות שהיא תתחיל לקבל תשלומים בקריפטו אחרי העליות שאיפיינו את היממה הקודמת בעקבות אותן שמועות. 
כזכור, אמזון מסרה ל-CoinDesk בהודעה קצרה כי: "למרות התעניינותנו בשוק הזה, הספקולציות שנוצרו סביב תוכניות הדובר הספציפי שלנו למטבעות קריפטוגרפיים אינן נכונות. אנחנו נשארים ממוקדים בבדיקה איך זה יכול להיראות עבור לקוחות שקונים באמזון". לאחר שבלומברג דיווחה על הכחשתה של אמזון המחיר החל לצלול משמעותית והביטקוין רשם צניחה מ-40 אלף דולר אליו הגיע בשיא לכדי 37,138 דולר בלבד בשעות הבוקר.
הביטקוין הגיב להכחשה של אמזון עם ירידה קלה של 1.60% לשער של כ-37,868.3 דולר, האת'ריום רשם ירידה קצת יותר דרמטית בשיעור של 3.08% לשער של 2,269.71 דולר.
הבייננס קוין רשם ירידה קלה גם כן בשיעור של 1.61% לשער של 314.53 דולר. המטבעות הקטנים יותר רשמו את הירידות הגדולות ביותר. לדוגמא הריפל שרשם ירידה של 3.29% לשער של 0.63 דולר.
הנפגע העיקרי מכל הסיפור הוא מטבע הדוג'קוין שרשם ירידה דרמטית במיוחד של למעלה מ-8%. המטבע ירד בשיעור של 8.29% לשער של 0.20 דולר בלבד ורשם את הירידה הגדולה ביותר היום של מטבע קריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה