מדדים ומחקרים

הקריפטו היומי: ביננס קוין, ריפל ודוג'קוין ממריאים

המטבע השלישי בחשיבותו שבר שיא של חודשיים והצליח לעקוף שלא נמצא ברשימה מסיבה טובה. ומה עשו ביטקוין ואת'ריום?
יאיר מור | 
דוגקוין (צילום pngwing.com edit ice)
מטבעות הקריפטו מתחילים להתייצב על מגמת עלייה: כל המטבעות המרכזיים עלו ביממה האחרונה, אם כי בשיעורים שונים למדי.
המטבע שעלה בשיעור הגבוה ביותר היה דוג'קוין, שלאחר מספר ימים רצופים של ירידות בשיעורים משתנים עלה בכמעט תשעה אחוזים, אם כי השער שלו בסך הכל חזר שוב ל-25 סנט, רף שכבר ראינו לאחרונה מספר פעמים, ועדיין רחוק מאוד משווי השיא שלו במאי, אז עבר את רף ה-70 סנט.
ריפל וביננס קוין עלו שניהם בשיעורים של מעט יותר מ-8.5%, כאשר ריפל הגיע לשווי של 88 סנט וכמעט שבר שיא של חודשיים, ואילו ביננס קוין, המטבע של בורסת המסחר הקריפטוגרפית הגדולה בעולם, עלה לשער של 386 דולר – שיא של חודשיים – ושווי השוק הכולל שלו עלה ל-65 מיליארד דולר. בכך הוא עקף את שווי השוק של Tether, המטבע צמוד-הדולר המוביל המיועד להוות מטבע ביניים למשקיעי קריפטו, שבו ניתן "להקפיא" השקעות.
המטבעות הגדולים עלו גם הם, אך באופן מתון יותר: את'ריום עלה ב-3% לשער של 3,217 דולר – השווי הגבוה ביותר שלו מאז השבוע השלישי של מאי, וכ-25% "בלבד" פחות משווי השיא שלו בתחילת אותו חודש, אז נסק עד קרוב ל-4,300 דולר; ואילו ביטקוין, המטבע הגדול ביותר, עלה באחוז ורבע בלבד לשער של 45,927 דולר, אך זה הספיק לו להגיע לשווי הגבוה ביותר שלו מאז השבוע השלישי של מאי, וכ-27% מתחת לשווי השיא שלו באמצע אפריל, אז עבר את ה-63,000 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה