מדדים ומחקרים

באיזה סוג סרטים כולם צופים עכשיו? | דירוג נטפליקס

אחרי תכני המתחזים ("נוכל הטינדר" ו"להמציא את אנה") והריאליטי, הקיץ גורם למשתמשי נטפליקס לפנות לסוג אחר וקליל יותר של תוכן

יאיר מור | 
נטפליקס (צילום pexels)
אחרי ההשתלטות החלקית של הריאליטי על הטבלה בשבועות הקודמים, נראה שכעת תורן של הקומדיות להתפשט כשריפת קוצים בחום הקיצי ההולך ועולה ברחבי חצי הכדור הצפוני.
הסרט הנצפה ביותר בנטפליקס בסוף השבוע האחרון, גם בעולם וגם בישראל, היה "השמיניסטית", על מעודדת שבעקבות תאונה נכנסת לתרדמת עד גיל 37, אז היא מתחילה באיחור של 20 שנה את כיתה י"ב; במקום השני, גם בישראל וגם בעולם, נמצאת קומדיית הפשע הצרפתית "רחוק מהבית" בכיכובו של עומר סיי, כוכב סדרת הדגל של נטפליקס "לופן". במקום הרביעי, שוב באחידות מופלאה בעולם ובישראל, נמצאת הקומדיה הספרדית "המשפחה המושלמת"; במקום החמישי בעולם "מרמדיוק", רימייק מצויר לסרט על כלב מדבר; ובמקום השמיני, גם בעולם וגם בישראל, "סוניק: הסרט".
 
במקום השלישי בשתי הטבלאות נמצא הסרט התיעודי החדש "אבינו", על רופא הפוריות שנחשף כתורם הזרע הסודי של המוני נשים. כידוע, סרטים מהז'אנר הזה אינם מגיעים לצמרת לעתים קרובות, וזהו הסרט היחיד מהסוגה הזו שנמצא בטבלאות השבוע.
במקום החמישי בישראל והשישי בעולם נמצאת הדרמה הרומנטית "בלילות הקיץ"; "365 ימים: היום", הסרט האירוטי הפולני, נמצא במקום השישי בישראל והעשירי בעולם; במקום השביעי נמצאים שני סרטים מלפני 20 שנה – "האיש שלא היה" מ-2001 בעולם ו"עד כאן" מ-2002 בישראל; ואת הרשימות סוגרים הדרמה ההודית "Gangubai Kathiawadi" במקום התשיעי בעולם, וסרטי המתח הישנים "המומיה 2" ו"גרין מייל" במקומות התשיעי והעשירי, בהתאמה, בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה