מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: הסרט שכובש את העולם, ובישראל כבר מיצו

הסרט המצויר שכיכב ברשימת הסרטים הנצפים בישראל נכנס רק עכשיו לעשירייה העולמית, בזמן שכאן הוא על גבול הדחה. ולמה רוב הסרטים ברשימה הישראלית שונים לחלוטין מאלה שברשימה הבינלאומית?
יאיר מור |  5
נטפליקס (צילום pexels)
לבד, בחושך, עם נטפליקס: הדרמה האירוטית הפולנית "365 ימים: היום" ממשיכה, גם השבוע, להיות הסרט הנצפה ביותר בשירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם, גם בעולם וגם בישראל; במקום השני, שוב גם בעולם וגם בישראל, נמצאת הקומדיה "רחוק מהבית", בכיכובו של עומאר סיי, כוכב הסדרה הצרפתית המצליחה של השירות "לופן".
<
הסרט "סוניק", שיצא לצפייה ברוב מדינות העולם לפני שבוע וחצי, מגיע בשבוע השני שלו בשירות למקום השלישי בעולם. עם זאת, בישראל, בה הוא זמין זה כחודשיים, הוא יורד למקום העשירי וככל הנראה בשבוע הבא כבר לא יהיה ברשימת הסרטים הנצפים כאן.
<


במקום הרביעי בעולם נמצא "מצור בסילברטון" הדרום-אפריקאי, שבישראל כבר יצא מהעשירייה ; ובמקום החמישי "בלילות הקיץ" דרמת הנעורים הרומנטית "בלילות הקיץ", שבישראל מסתפקת במקום התשיעי.
<
שלושת הסרטים הבאים ברשימה הבינלאומית הם כאלה שלא נמצאים ברשימה הישראלית פשוט מפני שהם אינם זמינים לצפייה בארץ: "הג'נטלמנים", "Gangubai Kathiawadi" ו"המצוד"; ואת העשירייה סוגרים "הסודות של מרילין מונרו: הקלטות האבודות" ו"גברים בשחור: אינטרנשיונל".

במקביל, בישראל נותר הסרט הקומי "ירח דבש עם אמא", שבעולם ירד לעשירייה השנייה, במקום השלישי; במקום הרביעי נמצא סרט ההרפתקאות "הבן השביעי"; במקום החמישי הקלאסיקה "גרין מייל"; בשישי "ספיידר-מן 3"; הסרט התיעודי על כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו מ-2015 במקום השביעי; ו"ג'ארהד 2: שטח אש" במקום השמיני.
תגיות דירוג נטפליקס | טלוויזיה | נטפליקס | סטרימינג | סרטים | פולין | צרפת

הכתבות החמות

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה