מדדים ומחקרים

הארוטיקה הפולנית כובשת את העולם | דירוג נטפליקס

שני סרטים ארוטיים התברגו בצמרת התכנים הנצפים בנטפליקס, בעוד בישראל השפיע יום הזיכרון לשואה ולגבורה על רשימת התכנים הנצפים בשירות

יאיר מור |  1
XXX (צילום pexels edit ice)
"אפקט הקץ'-אפ", שמוכר מטבלאות הסדרות הנצפות בנטפליקס, שבהן עונות קודמות נוטות לחזור לצמרת עם יציאתן של עונות חדשות, מגיע גם לתחום הסרטים: שניים מהסרטים הפופולאריים ביותר בנטפליקס בשבוע שהסתיים ביום ראשון שעבר (כלומר השבוע האחרון של אפריל) הם שני חלקים של דרמה ארוטית פולנית בשם "365 ימים".
הסרט השני בסדרה, "365 ימים: היום" שזה עתה עלה לשירות נמצא במקום הראשון גם בעולם וגם בישראל, בעוד "365 ימים" המקורי נמצא במקום השישי בעולם והשביעי בישראל.
במקום השני בעולם, והשלישי בישראל, נמצא מותחן הפעולה הדרום-אפריקאי "מצור בסילברטון"; ובמקום השלישי בעולם, והרביעי בישראל, נמצא "הסודות של מרילין מונרו: הקלטות האבודות". הסרט שנמצא במקום השני בישראל, ודוחק מטה את שני המובילים העולמיים האחרים, הוא "סוניק", שסרט ההמשך שלו יצא בחודש האחרון לקולנוע והיה שובר הקופות הגדול של החודש (וכנראה גם של השנה) גם בעולם וגם בישראל.
 
במקום הרביעי העולמי נמצא סרט הודי שאינו זמין בישראל – "Gangubai Kathiawadi"; במקום החמישי בעולם, והעשירי בישראל, נמצאת הקומדיה "ירח דבש עם אמא"; במקום החמישי בישראל "לשרוד מעבר לסורגים"; במקום השישי בישראל, והשמיני בעולם, "בדרך אליה"; "המשימה", שאינו זמין לצפייה בישראל, במקום השביעי בעולם; במקומות 8 ו-9 בישראל הסרטים הסמליים לשבוע המדובר (שכזכור, חל בו יום הזיכרון לשואה ולגבורה) "החברה הכי טובה שלי, אנה פרנק" ו"מבצע פינאלה" (על המבצע ללכידת אדולף אייכמן); ובמקומות 9 ו-10 בעולם "עדיין כאן" ו"פרויקט אדם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בקיצור... הרבה זבל. אין מה לראות בנטפליקס. לא מפתיע
    זד 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמנויים נוטשים בהמוניהם...
    סגור