מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: לא רוצים להתלבש, רוצים לדקור

הסרט הדוקומנטרי על מותג האופנה הענק שכמעט נעלם מהנוף כובש את העולם, אבל בישראל לא ממש מתעניינים בו. מה שכן עניין אותנו בפסח הוא סרט הילדים המצליח בכל הזמנים
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום pixabay)
"סוניק: הסרט", שזמין במעט מאוד מדינות בנטפליקס, המשיך להיות הסרט הפופולארי ביותר בישראל גם בשבוע האחרון של חופשת הפסח, שהסתיים ביום ראשון שעבר, כך עולה מטבלת הסרטים הנצפים ביותר בשירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם. זאת בעוד ברשימה העולמית הוא כלל לא מופיע, מכיוון שברוב המדינות הגדולות הוא לא זמין.
במקום הראשון הבינלאומי נמצא סרט האימה "משחק של חיים או מוות", שבישראל מסתפק במקום השביעי בלבד; במקום השני בעולם "עדיין כאן", הדרמה העל-טבעית על הצעירה שמקבלת סימנים מאהובה המת, שבישראל נמצאת במקום השלישי; במקום השלישי בעולם, והעשירי בישראל, הסרט הדוקומנטרי "צחורים כשלג", המספר את סיפורו של מותג האופנה אברקרומבי אנד פיץ', שהיה מעצמה במאה שעברה אך דעך במהירות עצומה בתחילת המאה הנוכחית; במקום הרביעי העיבוד הפולני ל"אילוף הסוררת" של שייקספיר, שבישראל מדורג שמיני; ובמקום החמישי "בדרך אליה", שבישראל דווקא מצליח יותר ומדורג במקום השני.
 
במקום השישי בעולם נמצא הסרט "Yakuza Princess" שבישראל כלל אינו זמין; להיט המד"ב "פרויקט אדם" עדיין שומר על פופולאריות, עם המקום השביעי בעולם והתשיעי בישראל; "משחקים באש" במקום השמיני בעולם; במקום התשיעי בחו"ל "המשימה", שגם הוא אינו זמין לצפייה בארץ הקודש; ובמקום העשירי סרט הפשע הפולני "פוריוזה", שכאן בארץ נמצא במקום השישי.
שני סרטים בחמישייה הישראלית לא נמצאים כלל בעשירייה העולמית: במקום הרביעי אצלנו "לשרוד מעבר לסורגים", וצמוד אליו "Bohemian Rhapsody".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה