מדדים ומחקרים

הקאמבק של אנה זק | דירוג תחנות הרדיו

הזמרת הצעירה חוזרת בגדול לצמרת השירים המושמעים ביותר ברדיו הישראלי – אך ההישג שלה מתגמד לעומת אמן כמעט לא מוכר שהצליח להתברג במקום השני למרות שמעט מאוד תחנות השמיעו אותו
יאיר מור | 
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
אחרי שהשיר הקודם שלה, "לך לישון", הידרדר ברשימת השירים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל, בא שיר חדש שלה ותפס את מקומו בצמרת: "מי זאת" נכנס היישר למקום השני בשבוע הראשון שלו ברדיו, כך לפי נתוני חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם;
עם זאת, "בואי נישן על זה" של עדן חסון עדיין מוביל בהפרש משמעותי במספר ההשמעות; "לא חיים פעמיים" של התקווה 6" יורד השבוע למקום השלישי; שיתוף הפעולה של בניה ברבי עם הזמרת היוונייה גליקריה, "מה שבא בא", מתברג במקום הרביעי; ו"WTF" של עדן בן זקן יורד מהמקום השלישי לחמישי.
האמן המושמע בישראל – תיראו מופתעים – הוא איל גולן, עם הפרש גדול מהמקום השני; את המקום הזה מאייש השבוע עדן חסון, שעוקף שוב את עומר אדם שנדחק למקום השלישי; במקום הרביעי ליאור נרקיס; ובמקום החמישי עדן בן זקן. מעניין לציין כי בעיקרון, ארבעה מתוך החמישה הללו רשמו מספרי השמעות נמוכים במעט מהשבוע שעבר – מלבד עדן חסון, כמובן, שרשם עלייה משמעותית שגם הקפיצה אותו בדירוג.
 
הארי סטיילס עדיין מוביל את טבלת השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר עם "As It Was". עם זאת, מתחתיו מתחוללת סערה עם שתי כניסות חדשות: "אשירה" של מרדכי שפירו רושם הישג ענק ומתברג במקום השני למרות שהוא מושמע רק ב-5 תחנות רדיו (ממוצע של יותר מ-10 השמעות בכל תחנה במהלך השבוע, או כ-1.8 השמעות בכל תחנה בכל יום, בהתחשב בעובדה שתחנות דתיות אינן משדרות בשבת, כך שיש להן רק 6 ימי שידור בשבוע; ו"Supermodel", השיר החדש של להקת הרוק האיטלקית זוכת האירוויזיון מונסקין, נכנס למקום הרביעי; קמילה קביו ואד שירן יורדים למקום השלישי עם "Bam Bam"; ובמקומות 5 ו-6, עם 29 השמעות כל אחד, "What a Wonderful World" של סופי טאקר ו"Bones" של אימג'ן דרגונז.
וברשימת האמנים החוצניקים המושמעים ביותר, להקת האקפלה "א.ק.א פלה" נעלמת מ-20 הגדולים עם תום תקופת האבל על מותם של תלמידי רבי עקיבא בין פסח לל"ג בעומר. את המקום הראשון תופס אד שירן; הביטלס עולים למקום השני; במקום השלישי הארי סטיילס, שמזנק השבוע בכל הטבלאות ובכל השירותים בזכות השקת האלבום החדש שלו; דואה ליפה במקום הרביעי; ובמקום החמישי סיר אלטון ג'ון – לא במקרה צמוד לדואה ליפה, שהדואט שלהם, "Cold Heart", עדיין נמצא בחמישייה השנייה של השירים הלועזיים המושמעים ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה