מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: הצניחה הכי לא מפתיעה אי פעם

להקה שנסקה לאחרונה לראש רשימת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו הישראלי דועכת, ויש לנו הסבר מצוין למה זה קורה
יאיר מור | 
השירים והאמנים המובילים ברדיו (צילום unsplash)
תקופת האבל על תלמידי רבי עקיבא שמתו בין פסח לל"ג בעומר הסתיימה לקראת סוף השבוע, ואיתה חזרו לתחנות הרדיו הדתיות השירים הרגילים, עם הליווי המוזיקלי. לכן, לא מאוד מפתיע לגלות שלהקת A.K.A Pella מניו-יורק, שמבצעת שירים חסידיים בעיבודים ווקאליים, יורדת בדירוג האמנים ה"חוצניקים" הפופולאריים ביותר בתחנות הריוד בישראל, לפי נתוני חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם.

חברי א.ק.ה פלה ירדו מהמקום השני לשלישי עם 99 האזנות, כאשר מעליהם התברגו אד שירן וסיר אלטון ג'ון הבריטיים עם 124 ו-103 השמעות, בהתאמה, ואחריהם דואה ליפה והביטלס עם 99 ו-98 השמעות, בהתאמה.
ברשימת האמנים הישראליים המושמעים ביותר ממשיך להוביל איל גולן בהפרש משמעותי; עומר אדם חוזר למקום השני; עדן חסון מזנק מהמקום השישי לשלישי; ליאור נרקיס דורך במקום הרביעי; ועדן בן זקן נשארת במקום החמישי.
 
השיר המושמע בישראל בשבוע האחרון היה "בואי נישן על זה" של עדן חסון, זה השבוע השני ברצף; במקום השני "לא חיים פעמיים" של התקווה 6; עדן בן זקן דורכת במקום השלישי עם "WTF"; "וזה חזק" של ליאור נרקיס יורד מהמקום השני לרביעי; ובמקום החמישי הפרויקט של עידן רייכל עם מרגלית צנעני בשיר "על הספספל שבשכונה".

הארי סטיילס ו"As It Was" עדיין נמצאים במקום הראשון ברשימת השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו בישראל; במקום השני זינוק ל"Bam Bam" של קמילה קביו ואד שירן; וואן-ריפבליק עולים שלב אחד מהמקום הרביעי לשלישי עם "West Coast"; השיר שניצח באירוויזיון, "סטפניה" של תזמורת קאלוש, במקום הרביעי; ובמקום החמישי "Bones" של אימג'ן דרגונס.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה