מדדים ומחקרים

מחקר: מאות מיליארדי דולרים יועברו דיגיטלית בעולם עד 2026

מחקר של Juniper Research: אפליקציות על מאיצות את הצמיחה של העברת כספים מקומית דיגיטלית. הנפח של עסקאות העברת כספים דיגיטליות מקומיות יעלה על 300 מיליארד ברחבי העולם עד 2026. יחסית להיום מדובר על צמיחה של כמעט 50 אחוזים. כשלושה רבעים מהעסקאות יבוצעו בסין, ארה"ב והודו
מערכת ice |  1
בנק דיגיטלי (צילום pixabay)
מחקר חדש של Juniper Research מצא שהיקף תשלומי העברות הכספים המקומיות הדיגיטליות יחצה את קו ה-300 מיליארד בעולם לראשונה ב-2026, וזאת לעומת 207 מיליארד ב-2022 - צמיחה של 50% כמעט.
מניעים מרכזיים: אפליקציות על שמציעות שירותים מרובים, לרבות עיבוד תשלומים ועסקאות פיננסיות שזמינים באפליקציה אחת, מניעות דיגיטציה של תשלומים שבעבר היו מבוססים על מזומן, על ידי הכללת שירות הודעות ושירותים אחרים לצד תשלומים.
המחקר צופה ששלוש המדינות המובילות - סין ארה"ב והודו - יהוו קצת פחות מ-74% מעסקאות העברת הכספים המקומיות הדיגיטליות הגלובליות בשנת 2026, ויהוו את שלושת השווקים המובילים לשימוש. 
המשיכה של תשלומים חברתיים, שבהם התשלומים משולבים בפלטפורמות חברתיות, הניעה עסקאות בשלוש המדינות הללו WeChat Pay בסין ו- Venmo בארה"ב צוטטו על ידי המחקר כדוגמאות לאופן שבו תשלומים חברתיים מניעים העברת כספים מקומית. הדו"ח ממליץ לספקי העברת כספים לזהות את הפלטפורמות החברתיות הפופולריות ביותר בכל מדינה ולשאוף ליצור שותפויות המאפשרות תשלומים חברתיים.
 
מחבר המחקר, דמלה סאט, הסביר: "ספקי העברת כספים צריכים להתמקד בשווקים בעלי הצמיחה הגבוהה ביותר כדי להבטיח את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה, כאשר אמריקה הלטינית ומערב אירופה מזוהות כבעלות שיעורי הצמיחה החזויים החזקים ביותר". הבחנה מאתגרת בשוק תחרותי מאוד
המחקר זיהה את הבידול כאתגר מרכזי עבור אפליקציות העברת כספים, במיוחד בהתחשב בנוף השוק התחרותי ביותר. הדו"ח זיהה את גישת ה-superapp, שבה מוצע שוק של שירותים שונים בתוך האפליקציה, כמפתח ליצירת אפליקציות להעברת כספים המציעות תמורה רבה יותר למשתמשים. לכן, הוא ממליץ לספקים לצרף ספקי שירותים פיננסיים אחרים וסוחרי מסחר אלקטרוני, כדי לשפר את ערך המשתמש הייחודי שהאפליקציות שלהם מייצגות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה יהפוך את הכלכלה לבלוף הפיקוח יעלה את המס למצב ש90 אח (ל"ת)
    בן ארצי 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור