קריפטו

מדינת הקריפטו בטירוף: אלו החברות שיספקו שירותי תשלום דיגיטלי

סינגפור מנפקת אישורים לשלוש חברות נוספות לספק שירות אסימונים דיגיטליים במדינה, כך שבסך הכל יש כבר 14 חברות שקיבלו את הרישיונות והאישורים העקרוני
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
שתי חברות לשירות אסימוני תשלום דיגיטליים זכו בהיתרים הנחשקים לשירות האסימונים בסינגפור. Genesis ו-Sparrow Tech הן שתי הפלטפורמות שמקבלות גם את האישור העקרוני של MAS
הרשות המוניטרית של סינגפור תנפיק אישורים עקרוניים לשלושה מבקשי רישיון שירות אסימוני תשלום דיגיטליים נוספים. סגן ראש הממשלה הנג סווי קיט הודיע ​​על האישורים החדשים בפתיחת פורום פוינט אפס בציריך, על פי הצהרה באתר משרד ראש הממשלה.
 
Crypto.com דיווחה כי בהצהרה שנשלחה בדוא"ל, היא קיבלה אישור עקרוני מה-MAS. שתי החברות האחרות שיקבלו את ההיתר הנחשק הן Genesis ו-Sparrow Tech, לפי דיווח ב-The Straits Times. התוספות החדשות מביאות את המספר הכולל של הרישיונות והאישורים העקרוניים שניתנו בשנתיים האחרונות ל-14. בין המבקשים נמנים שחקני stablecoin, בורסות קריפטו ומוסדות פיננסיים מסורתיים.
"סינגפור עדיין להוטה לעבוד עם שחקני בלוקצ'יין ונכסים דיגיטליים", אמר הנג, שהוא גם השר המתאם למדיניות כלכלית. "אנו מחויבים לשתף פעולה עם שחקנים חדשניים ואחראים כדי להצמיח את מערכת האקולוגית והקהילה של Web 3.0 בסינגפור".
ה-MAS הזהיר את הציבור בעקביות מפני מסחר במטבעות קריפטוגרפיים ונקט צעדים לבלימת קידום מטבעות קריפטוגרפיים לציבור הרחב מוקדם יותר בינואר. עם זאת, השר ציין כי שימוש בטכנולוגיית הבלוקצ'יין שבבסיס מטבעות קריפטוגרפיים עשוי לשפר את היעילות והעלות של עסקאות חוצות גבולות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה