השוק

לראשונה בישראל: חברה שרשומה למסחר בסינגפור נרשמת בבורסה של תל אביב

שרין טכנולוגיות נרשמה היום למסחר בבורסה ולמעשה תהיה החברה הדואלית הראשונה שמסחרת בתל אביב ובסינגפור במקביל
ניצן כהן | 
בורסה מניות (צילום Pixabay)
לראשונה בישראל, חברה שרשומה למסחר בבורסה של סינגפור, נרשמת למסחר גם בתל אביב והיא תהיה החברה הדואלית הראשונה שנסחרת גם בישראל וגם בבורסה של סינגפור. החברה היא שרין טכנולוגיות.
האפשרות לרישום כפול בין הבורסה בתל אביב לבורסה של סינגפור ניתנה כבר בשנת 2018 אז חתמה הרשות לניירות ערך עם המקבילה הסינגפורית על אפשרות כזו שמשמעותה היא שחברה שבחרה להנפיק בסינגפור תוכל להירשם למסחר בתל אביב ולהמשיך לדווח לפי הדין הסינגפורי שנחשב לידידותי יותר לעסקים.
לאחרונה אמרה ענת גואטה, יו"ר רשות ניירות ערך, כי הרשות מעוניינת לעודד חברות להירשם למסחר כפול וכך למעשה להביא לשכלול שוק ההון המקומי.
שרין טכנולוגיות היא חברה שהתאגדה בישראל ועוסקת בתחום המערכות לעיבוד של יהלומים. הכנסות החברה בשנת 2020 הסתכמו בכ-41 מיליון דולר לעומת הכנסות של 51.3 מיליון דולר ב-2019. הרווח הגולמי של החברה הסתכם ב-27 מיליון דולר לעומת 29.6 מיליון דולר ב-2019 והרווח הנקי של החברה הסתכם ב-2020 ב-2.3 מיליון דולר לעומת הפסדים של 1.4 מיליון דולר ב-2019.
מניית שרין הונפקה בסינגפור בשנת 2005 והיא נסחרת היום בבורסה של סינגפור לפי שווי חברה של 2.77 מיליון דולר סינגפורי שהם כ-664 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה