מדדים ומחקרים

השלכות הרפורמה: מחצית מהציבור החרדי טוען שהמצב כלפיהם הורע

סקר חדש ומדאיג שבוצע על ידי חברת "דיירקט פולס" ביקש לבחון את ההשלכות של הרפורמה המשפטית וחוק הגיוס על היחס כלפי הציבור החרדי במדינה. על פי התוצאות, חצי מהנשאלים השיבו שהמצב כלפיהם הורע
מערכת ice |  1
המגזר החרדי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
סקר שנערך על ידי חברת "דיירקט פולס" עבור המכון החרדי למחקרי מדיניות ביקש לבחון את היחס כלפי הציבור החרדי על רקע שלל נושאים וסערות שהיו במדינה - חוק הגיוס, הרפורמה המשפטית והגדלת המעורבות של החרדים בשוק העבודה הישראלי.
על פי תוצאות הסקר המדובר, כמחצית מהציבור החרדי מרגיש שיחס כלפיו הורע מאז שהוקמה הממשלה ומאז שהתחילה חקיקת הרפורמה המשפטית, כ-31% טענו שהיחס נותר ללא שינוי.
 
כאשר נשאלו המשתתפים בסקר האם הם מרגישים שהיחס כלפי החברה החרדית במרחב הציבורי השתפר או הורע מאז הקמת הממשלה, ותחילת המחאה נגד הרפורמה המשפטית, יותר מחצי מהמשיבים, כ-58% ענו שהמצב הורע, כ-31% העידו שהמצב נותר ללא שינוי ורק 11% העידו שהמצב השתפר.
המשיבים התבקשו להשיב האם הם חושבים שהמחאה נגד הרפורמה המשפטית תרמה או פגעה בשילוב החרדים בחברה הישראלית. טיפה פחות מחצי מהמשיבים, כ-49%, ענו שהמחאה נגד הרפורמה המשפטית פגעה בשילוב החרדים בחברה הישראלית. כ-42% השיבו שהמחאה לא שינתה את המצב ומיעוט, כ-9% השיבו שהמחאה תרמה לשילוב החרדים בחברה הישראלית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כסף לעילוי
    המלך עופר המשיח 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כסף לעילוי. אין כסף לעילוי. 80 אחוז בלי תעודת בגרות. אין כסף לעילוי.
    סגור