ויראלי

דני דנון הדהים את הגולשים: זו האפליקציה שמותקנת על הפלאפון שלו

אחרי שהתפרסם תיעוד של חבר הכנסת מתעמת עם נוסע במטוס, הגולשים הפנו את תשומת ליבם לתפריט הפלאפון שלו, אותו הוא הראה למצלמה. אפליקציה אחת שנמצאת על המכשיר שעשעה אותם במיוחד 
מערכת ice |  1
דני דנון (צילום ויקיפדיה)
דני דנון, חבר הכנסת מטעם מפלגת הליכוד, אשר משמש כיו"ר הליכוד העולמי וכיו"ר ועדת המשנה לענייני עורף בוועדת חוץ וביטחון, תועד במהלך עימות שהתרחש בינו לבין נוסע ישראלי שמתח ביקורת חריפה נגדו ונגד ממשלת הימין, אשר בראשה עומד רה"מ בנימין נתניהו. 
אותה תקרית מביכה, תועדה ופורסמה ברשתות החברתיות השונות. העימות המדובר התנהל כאשר חה"כ דני דנון ממפלגת הליכוד, נכח בטיסת החזור מדובאי. לאחר שהנוסע, תושב רעננה תקף את חה"כ דנון (הליכוד) ואת ממשלת הימין, תיעד הישראלי את העימות ביניהם ואמר: "מה אתה תעשה? תוריד אותי מהמטוס? למה?". בתגובה לאותה עקיצה, חה"כ דני דנון קרא לאבטחה. לאחר מכן, העימות בין השניים התמתן ונרגע והטיסה המשיכה כהרגלה.
 
הגולשים הזריזים ברשת X (טוויטר לשעבר), מיהרו לעצור את הפריים בתיעוד, בו דנון חשף את תפריט הסמארטפון שלו. אחת האפליקציות שניתן היה לראות היא תרגום מאנגלית לעברית, מה שגרם לשלל תגובות עוקצניות, על רקע היותו של דנון שגריר ישראל באו"ם בעבר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דנון בכל התמונות השיער צבוע לשחור פחם וזה נראה לא טבעי (ל"ת)
    תנסה ללכת טבעי 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור