בארץ

דני דנון על החלטת בית הדין הבינלאומי: "מנותקת לחלוטין"

חבר הכנסת מהליכוד הגיב על החלטת בית הדין הבינלאומי בהאג הקורא לישראל להכניס סיוע הומינטרי לרצועת עזה ולהפסיק את ההסתה ותקף: "לא ירתיע אותנו מלהשיג את מטרותינו- חיסול חמאס והחזרת כל החטופים"
מערכת ice | 
דני דנון (צילום ויקיפדיה)
בית הדין הבינלאומי בהאג החליט אמש כי לא יורה על הפסקת הלחימה ברצועת עזה, אולם הורה על ישראל לספק סיוע הומינטרי לשטח רצועת עזה ולהפסיק את ההסתה של הפוליטיקאים כנגד עזה.
למרות ההצלחה היחסית לטובת מדינת ישראל בכך שבית הדין החליט להתערב במלחמה המתנהלת בין ישראל לחמאס, במערכת הפוליטית היו לא מעט אנשים שלא אהבו את ההחלטה שקיבל בית הדין הדין הבינלאומי.
ח"כ דני דנון על ההחלטה שהתקבלה בבית הדין הבין לאומי בהאג: "ההחלטה המבישה של בית הדין בהאג היום מנותקת לחלוטין מכל מציאות בשטח ולא תרתיע אותנו מהשגת מטרתינו – חיסול חמאס והחזרת כל החטופים. לא שכחנו את הטרור, הטראומה והקורבנות של ה-7 באוקטובר. נילחם עד להשגת כל מטרותינו – וננצח!"
 
כזכור דרום אפריקה הגישה לפני כחודש בקשה לבית הדין בהאג נגד ישראל בטענה כי היא עושה רצח עם בעזה. טענה שנשללה על ידי הצד הישראלי במהלך הדיונים שהתקיימו לפני כשבועיים. למרות שהחלטה רשמית תהיה רק בעוד מספר שנים, אמש התקבל צו ביניים של התביעה בו כאמור דרש בית הדין מישראל לדאוג לכך שנכנס סיוע הומינטרי לשטח רצועת עזה, אך דחה את הצעת דרום אפריקה להכרזה על סיום המלחמה, מה שבכל זאת מהווה הישג לישראל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה