ויראלי

גל גדות חוגגת יומולדת ומאחלת: "שהחטופים יחזרו בשלום"

חודשיים לאחר שילדה את בתה הרביעית, חגגה גל גדות יום הולדת 39 כשהיא שוהה בלוס אנג'לס. חבריה של וונדר וומן לא ויתרו על ציון המאורע והפתיעו אותה בעוגה ושירים. "היא יצאה עם עוגה ואמרתי אלוהים, של מי היומולדת הזאת?", שיתפה גדות
רוני שיינר |  1
גל גדות (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel Live)
גל גדות, שחגגה ביום שלישי האחרון יומולדת 39, הופתעה על ידי חבריה במהלך בילוי לילי משותף בלוס אנג'לס בה נכח גם בעלה, איש העסקים ירון ורסנו.
אחת הנוכחות במקום הגישה לגדות עוגה עם נרות לבנים דלוקים, תוך שיתר הנוכחים שרים לה יומולדת שמח באנגלית. גדות המופתעת אמרה: "היא יצאה עם עוגה ואמרתי אלוהים, של מי היומולדת הזאת?". לאחר מכן בירכה: "בריאות, בריאות, בריאות לכולם. ושהחטופים יחזרו בשלום, אמן", וכיבתה את הנרות לקול מחיאות הכפיים של חבריה. 
 
חוגגת יומולדת. גל גדות (אינסטגרם)
גדות מתגוררת בשנים האחרונות בלוס אנג'לס יחד עם משפחתה. במרץ האחרון היא ילדה את בתה הרביעית, אורי, אחות לאלמה (11), מאיה (6) ודניאלה (2). 
 
שבוע לאחר הלידה, חברותיה הטובות רותם סלע ויעל גולדמן עלו על טיסה והגיעו לבקר אותה. בעמודי המעריצים של גדות ברחבי העולם שמחו על האיחוד של השחקנית עם חברותיה: "אני כל כך שמחה לראות את גל והחברות שלה שוב ביחד. אני אוהבת את החברות היפה הזאת", נכתב בחשבון מעריצים אחריו עוקבים מעל 65 אלף איש. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באמת
    אליהו 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה ,איך
    סגור